A nyomtatott sajtó és a rádió marketing szemléletű elemzése, és életképességének vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ács Zoltán Gergely
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Kulcsszavak:hallgatottság
hazai
helyzetkép
rádió
sajtó
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41422
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom fő témája, a nyomtatott sajtó, és a rádió jelenlegi piaci helyzetének bemutatása. A célom az volt, hogy a nyomtatott sajtó magyarországi népszerűségét vizsgáljam, és a rádió hallgatottságát elemezzem. Ezeket különböző átfogó szempontok alapján részletesen tanulmányozzam. Célom eléréséhez, szekunder és primer kutatást egyaránt alkalmaztam. A magyar lakosság körében végeztem a kutatást, nemtől és kortól függetlenül. A felmérésemnek nem volt kizárólagos célcsoportja, mert egy átfogó képet szerettem volna kapni a jelen helyzetről. A legtöbben a fiatal- és a középkorosztályból válaszoltak a kérdésekre. Eredményeim szerint a nyomtatott sajtónak hosszútávon bizonytalan a jövője, az olvasottságuk csökkenő tendenciát mutat. A rádió népszerűsége nem csökken, az adatok alapján a hallgatottsági hajlandóság töretlen.