A nyomtatott sajtó és a rádió marketing szemléletű elemzése, és életképességének vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ács Zoltán Gergely
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Kulcsszavak:hallgatottság
hazai
helyzetkép
rádió
sajtó
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41422

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41422
005 20221011094819.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ács Zoltán Gergely 
245 1 2 |a A nyomtatott sajtó és a rádió marketing szemléletű elemzése, és életképességének vizsgálata  |c Ács Zoltán Gergely  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom fő témája, a nyomtatott sajtó, és a rádió jelenlegi piaci helyzetének bemutatása. A célom az volt, hogy a nyomtatott sajtó magyarországi népszerűségét vizsgáljam, és a rádió hallgatottságát elemezzem. Ezeket különböző átfogó szempontok alapján részletesen tanulmányozzam. Célom eléréséhez, szekunder és primer kutatást egyaránt alkalmaztam. A magyar lakosság körében végeztem a kutatást, nemtől és kortól függetlenül. A felmérésemnek nem volt kizárólagos célcsoportja, mert egy átfogó képet szerettem volna kapni a jelen helyzetről. A legtöbben a fiatal- és a középkorosztályból válaszoltak a kérdésekre. Eredményeim szerint a nyomtatott sajtónak hosszútávon bizonytalan a jövője, az olvasottságuk csökkenő tendenciát mutat. A rádió népszerűsége nem csökken, az adatok alapján a hallgatottsági hajlandóság töretlen. 
695 |a hallgatottság 
695 |a hazai 
695 |a helyzetkép 
695 |a rádió 
695 |a sajtó 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41422/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_FOSZK_%C3%81cs_Zolt%C3%A1n_%28JQ5XC5%29.pdf  |z Dokumentum-elérés