Marketingkommunikációs tevékenységek egy vállalat életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Czitor Kinga
További közreműködők: Pólya Dr. Éva
Kulcsszavak:marketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
nonprofit vállalat
vállalati kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41429
Leíró adatok
Kivonat:A záródolgozatom fő témája a marketingkommunikáció tevekénységei egy adott vállalatnál. Az én választott vállalatom a Nemzeti Művelődési Intézet Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság, azért választottam ezt az Intézetet mivel, a szakmai gyakorlati időmet is ennél a cégnél töltöttem és itt is dolgozom. A dolgozat legeslegelején összefoglalom röviden, hogy miért is ezt a témát választottam. Ezt követően ismertetem a marketinget és a marketingkommunikáció fő eszközeit és előnyeit. Kifejtettem a marketing-mix fontosságát és a mixnek az elemeit (ár, hely, termék és a kommunikáció) ezek közül is az utolsó a fontos, ami ugyan a dolgozatom fő elemét képzi. A marketing mix szemléltetése után a marketingkommunikációt és annak az eszközeit mutatom be. Az eszközök közül is az ATL és a BTL eszközöket és ezeknek az eszközeit. Ezeknek az eszközöknek a bemutatása azért is volt fontos mivel a vállalat is használja ezeket az eszközöket, amiket röviden taglaltam az esszém során. Az Intézet bemutatását követően betekintést nyújtottam az intézet által használ marketingkommunikációs eszközökre. A dolgozatban a kutatás részét kvalitatív kutatással oldottam meg, még pedig mélyinterjúk keretein beül. Az interjú során arra törekedtem és ezt tartottam szem előtt, hogy megtudhassam a hozzá értő szakemberektől mi az a marketingkommunikációs eszköz, ami egy vállalat életemben jól működik és mi az az eszköz, ami kevésbé alkalmazható egy vállalatnál majd ezek után következtetést vontam le belőle majd egy javaslatot tettem.