A CeraVe márka Magyarországra történő bevezetése - A Mass medical honosítása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szabó Elizabeth Blanka
Other Authors: Varga Dávid
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Format: Thesis
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
márka
márkabevezetés
piaci bevezetés
Porteri versenyhelyzet elemzés
SWOT-elemzés
új termék bevezetése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41436
Description
Abstract:A Szakdolgozatom elkészítésének célja a CeraVe márka Magyarországra történő bevezetésének ismertetése és sikerességének, jövőbeli piaci potenciáljának kutatása. A tanulmány első felében a CeraVe, mint márka bemutatásával foglalkozom, majd ezt követően kitérek a bevezetés sikereire és nehézségeire egyaránt. Illetve kutatom a Covid19 hatását a márka bevezetésére. Dolgozatomban kiemelt hangsúlyt fektetek a L’Oréal Magyarországtól kapott, a márka növekedését reprezentáló statisztikai adatokra. Hipotézisem, hogy a CeraVe márka 2023-ra 17% piaci részesedéssel fog rendelkezni a dermokozmetikai eladási adatok tekintetében, mely azt jelentené, hogy a Vichy márkához hasonló népszerűségre tenne szert. A márka bevezetésének sikerességét kvalitatív és kvantitatív kutatásokkal vizsgálom. Kvalitatív kutatásom keretében négy mélyinterjút készítettem, az aktív kozmetikai divízió Area Sales Managerérel, Barta Bencével, Communications & Regulatory Affairs Managerével, Bernáth Gyöngyvérrel, E-Key Account Managerével, Székely-Körmöczy Mártonnal, illetve Senior Trainerével, Csanó-Nagy Nórával. Kvantitatív kutatás keretében 250 főt sikerült elérni kérdőívvel, a CeraVe márka potenciális vásárlóit kérdeztem a márka ismertségéről és a hazai piacon való elhelyezéséről. Többek között a kutatás során felhasználásra került egy, a már L’Oréal Magyarország által készített fókuszcsoportos interjút, ahol a termékek hatékonyságát és a már hazánkban fellelhető dermokozmetikai márkák összehasonlítását végezték. A kutatásommal a 2021-es Tudományos Diákköri Konferencián 2. helyezést értem el.