Online marketing a pandémia ideje alatt

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Veres Boglárka
További közreműködők: Kétyi Dr. András
Tamási Réka
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Covid-19
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
közösségi média
online marketing
online reklám
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41437
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom első felében az online marketingről és annak eszközeiről írok, majd bemutatom, hogy hogyan valósul meg a marketing a közösségi médiában -vagyis hogyan használja a közösségi média a marketinget, mint eszközt. Dolgozatom második felében a kutatási módszereken keresztül vizsgálom hogyan hatott a pandémia az online vásárlási szokásokra, amire az online marketing befolyással volt. A választható kutatási módszerek közül a kérdőíves vizsgálatot alkalmaztam, mint az egyik leggyakoribb primer információszerzési technikát, melynek során érintett ismerőseimet kérdeztem meg a témával kapcsolatban. Az előre megfogalmazott kérdések közvetlen és közvetett módon reflektálnak a megkérdezettek véleményeire. Szekunder kutatás során interjút készítettem, egyet a pandémia időszakában induló céggel, egyet már több éve létező online felületen értékesítő céggel, amely a pandémia ideje alatt érte el virágzása tetőfokát. Valamint egy étrendkiegészítő forgalmazásával foglalkozó MLM céges kapcsolatommal is beszélgetést kezdeményeztem, akinek cége szintén ebben az időszakban megduplázta az előző évek hasonló időszakában lévő bevételeit. Végül beszámolok a kérdőíves vizsgálatom eredményeiről és a szekunder kutatásból levont következtetésekből.