A reklámok hatása a fogyasztói magatartásra egy ügynökség életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Somogyi Szonja
További közreműködők: Zelena Dr. András
Kulcsszavak:adatbázis(ok)
adatfeldolgozás
ajánlattétel
ábraelemzés
fogyasztói magatartás
kognitív megközelítés
viselkedésformák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41441
Leíró adatok
Kivonat:A fogyasztó és márka kapcsolat egy egyre nagyobb jelentőséggel bíró téma a marketing világában. Ez a dolgozat a fogyasztói magatartás változásának elemzését tűzte ki célul. Fő állítása, hogy a ma megjelenő reklámok jelentősen megváltoztatták a fogyasztók viselkedésből adódó szokásait. Továbbá, hogy a kreativitás szükséges, ahhoz, hogy a nézők szükségét érezzék a megvásárlását a hirdetett terméknek. Állításaimat egy rövid szekunder kutatással, és saját tapasztalataimmal kiegészítve igyekeztem igazolni a dolgozatban. Emellett törekedtem arra, hogy minél mélyebb tudást nyújtsak néhány, a reklámok világában jól ismert ábrával.