Az Ikea környezetvédelmi, társadalmi kampányai és azok hatásai a fogyasztókra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mohácsi Anita
Other Authors: Harsányi Dr. Dávid
Tomasovics Viktória
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói társadalom
kampányok
környezetvédelem
marketing-kampány
reklámkampányok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41444
Description
Abstract:Szakdolgozat témám az Ikea környezetvédelmi, társadalmi kampányai és azok hatásai a fogyasztókra. Azért választottam ezt a témát, mert a személyes kötődés mellett érdekesnek tartottam ennek vizsgálatát. Szakdolgozatomban bemutatom az Ikea történetét, kitérek a fogyasztói magatartásokra, valamint, hogy az Ikea, hogyan viszonyul ehhez és milyen szolgáltatásokkal elégíti ki ezeket. Továbbá bemutatom kampányait, marketingstratégiáit és a fontos témákat, amiket érint ezekben a reklámkampányokban. Kutatásomban megvizsgáltam a fogyasztói szokásokat és azt. hogy az emberek hogyan viszonyulnak a reklámokhoz, valamint, hogy milyen véleménnyel vannak az Ikeárol és azokról a témákról, amiket felhasznál reklámkampányaiban.