Az Ikea környezetvédelmi, társadalmi kampányai és azok hatásai a fogyasztókra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mohácsi Anita
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Tomasovics Viktória
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói társadalom
kampányok
környezetvédelem
marketing-kampány
reklámkampányok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41444

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41444
005 20221011094849.0
008 221011suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mohácsi Anita 
245 1 3 |a Az Ikea környezetvédelmi, társadalmi kampányai és azok hatásai a fogyasztókra  |c Mohácsi Anita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozat témám az Ikea környezetvédelmi, társadalmi kampányai és azok hatásai a fogyasztókra. Azért választottam ezt a témát, mert a személyes kötődés mellett érdekesnek tartottam ennek vizsgálatát. Szakdolgozatomban bemutatom az Ikea történetét, kitérek a fogyasztói magatartásokra, valamint, hogy az Ikea, hogyan viszonyul ehhez és milyen szolgáltatásokkal elégíti ki ezeket. Továbbá bemutatom kampányait, marketingstratégiáit és a fontos témákat, amiket érint ezekben a reklámkampányokban. Kutatásomban megvizsgáltam a fogyasztói szokásokat és azt. hogy az emberek hogyan viszonyulnak a reklámokhoz, valamint, hogy milyen véleménnyel vannak az Ikeárol és azokról a témákról, amiket felhasznál reklámkampányaiban. 
695 |a fogyasztói társadalom 
695 |a kampányok 
695 |a környezetvédelem 
695 |a marketing-kampány 
695 |a reklámkampányok 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
700 1 |a Tomasovics Viktória  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41444/1/Moh%C3%A1csi%20Anita%20-%20LSV60N%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés