A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének kommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Apró Dóra
További közreműködők: Szabóné Nagy Judit
Kulcsszavak:belső kommunikáció fejlesztése
kommunikációs stratégia
nonbusiness marketing
nonprofit szervezet(ek)
nonprofit szféra
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41446
Leíró adatok
Kivonat:A köztudatban a marketinget az emberek hajlamosak összemosni a vállalati értékesítéssel és a néha nem oly tapintatos, inkább agresszívnek mondható eladásösztönzéssel. Ám a marketingnek a nonprofit szférában is fontos helye van, s gyakorlatilag nélkülözhetetlen a szervezetek mindennapiműködésében, működtetésében. Záródolgozatomban egy hazai nonprofit szervezet, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének (MDOSZ) küldő és belső kommunikációját mutatom be, amely nagyszerű példa lehet egy helyesen, tervszerűen kivitelezett marketingstratégia felépítéséhez és működtetéséhez.