A marketing és minőségügy kapcsolata - az irányítási rendszerek belső és külső felülvizsgálatának elemzésén keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bittóné Kasos Hajnalka
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Kulcsszavak:makrokörnyezet
marketingkommunikáció
mikrokörnyezet
minőségügy
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41449

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41449
005 20221011094854.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bittóné Kasos Hajnalka 
245 1 2 |a A marketing és minőségügy kapcsolata - az irányítási rendszerek belső és külső felülvizsgálatának elemzésén keresztül  |c Bittóné Kasos Hajnalka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Összegzés Számomra azért ad többet a Grundfos, mert büszkévé tesz, hogy mindent megtesz a vállalat a környezetvédelemért. Fontos számára az újrahasznosítás és a hulladék szelektálás, azért, hogy bolygónk továbbra is életben maradjon. Sikerének töretlensége abban rejlik, hogy vevői elégedettsége a legfontosabb számára, ezért pontosan megtesz mindent azért, hogy dolgozói is megfelelő oktatásban, fejlődésben részesüljenek. Folyamatosak a rendszer és a folyamat auditálások, amelyek pontosan megtervezett időkben zajlanak, és az ezekből származott eredmények, kimutatások készítése, hiba esetén az okok feltárása/ gyors reagálása és megoldása. És mind ez, egy családi vállalkozásból indult, amelyből alapítványi vállalatként nőte ki magát. Tulajdonosai a mai napig az alapító örökösei 88%-ban. Több, mint 65 országban van jelen és 19.000 főt foglalkoztató nagyvállalatról beszélünk. A visszajelzések pontosan azért kellenek, hogy gyengeségeinket kijavítsuk. Még inkább egy család-barát munkahelyet teremteni, amiről a dolgozók elmondhatják, hogy biztonságos, hogy sajátjukként érzik. Egy olyan belső kommunikációt létrehozni, amelyben a dolgozók érzékelik annak súlyát, hogy ők is bizonyos szinten egy szolgáltatást teljesítenek, hogy vevőink elégedettek legyenek a legyártott termékekkel. 
695 |a makrokörnyezet 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a mikrokörnyezet 
695 |a minőségügy 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41449/1/avdhA3-8dd0938a-e9fa-40be-816f-afa4600dc43e.pdf  |z Dokumentum-elérés