A vállalat bemutatása a szolgáltatásmarketing marketingmixén keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Klaudia
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:7P modell
ármarketing
honlap - weblap
kommunikációs módszerek
marketingmix
szolgáltatás
szolgáltatásmarketing
termékpolitika
vásárlói elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41462
Leíró adatok
Kivonat:A 4P-t magába foglaló marketing mix tudását kiterjesztve a 7P-re sikerült megismerhetnem és bemutatnom, hogyan is épül fel egy vállalkozás marketing és kereskedelmi tevékenysége. Bemutattam a vizsgált vállalat marketingtevékenységét a marketing mix 7P elemén keresztül. Majd a záródolgozatom végén, annak összegzéseként egy SWOT elemzést végeztem. Ezeket sorra véve megfigyelhettem, hogy a vizsgált vállalatnak milyen erősségei, gyengeségei vannak és rájuk milyen lehetőségek és veszélyek várnak, külső hatások eredményeképpen.