A vállalat bemutatása a szolgáltatásmarketing marketingmixén keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Klaudia
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:7P modell
ármarketing
honlap - weblap
kommunikációs módszerek
marketingmix
szolgáltatás
szolgáltatásmarketing
termékpolitika
vásárlói elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41462

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41462
005 20221011094913.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Klaudia 
245 1 2 |a A vállalat bemutatása a szolgáltatásmarketing marketingmixén keresztül  |c Nagy Klaudia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A 4P-t magába foglaló marketing mix tudását kiterjesztve a 7P-re sikerült megismerhetnem és bemutatnom, hogyan is épül fel egy vállalkozás marketing és kereskedelmi tevékenysége. Bemutattam a vizsgált vállalat marketingtevékenységét a marketing mix 7P elemén keresztül. Majd a záródolgozatom végén, annak összegzéseként egy SWOT elemzést végeztem. Ezeket sorra véve megfigyelhettem, hogy a vizsgált vállalatnak milyen erősségei, gyengeségei vannak és rájuk milyen lehetőségek és veszélyek várnak, külső hatások eredményeképpen. 
695 |a 7P modell 
695 |a ármarketing 
695 |a honlap - weblap 
695 |a kommunikációs módszerek 
695 |a marketingmix 
695 |a szolgáltatás 
695 |a szolgáltatásmarketing 
695 |a termékpolitika 
695 |a vásárlói elégedettség 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41462/1/Nagy_Klaudia_A5SR5Z_Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_2022.pdf  |z Dokumentum-elérés