Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Árvai Ádám
Other Authors: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:influencer marketing
közösségi média
marketing
marketingkommunikáció
metaverzum
NFT
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41468
Description
Abstract:A záródolgozatom fő célja az volt, hogy bemutassa a közösségi médiaoldalak és az influencer marketing hatását a társadalmunk legfontosabb rétegére, a fogyasztókra. Elsőként a marketing létezésének kezdetét vizsgáltam, és hogy egy közel 100 év elteltével, mennyit is változott a marketing stratégia és a kommunikáció. A dolgozatom további részében az Influencer marketing létrejöttét és annak létezését és hatását vizsgáltam.Ezt követően A decentralizált hálózatokon alapuló metaverzum fogalmát és jövőbeli lehetőségeit boncolgattam. A záródolgozatom második felében primer kutatást végeztem, melyben az emberek véleményét kértem ki a közösségi média felhasználási szokásaikról és az influencer marketingről.