A Swicongroup munkáltatói márkája

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Harsányi Tamás
Other Authors: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:employer branding
generációk
kommunikáció
marketing
Munkáltatói márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41470

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41470
005 20221011094920.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Harsányi Tamás 
245 1 2 |a A Swicongroup munkáltatói márkája  |c Harsányi Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A Swicongroup IT szolgáltató cégként hivatkozik magára és ami megkülönbözteti őt a többi hasonló cégtől, az abban rejlik, hogy még a 2010-es évek elején a fejvadászat dívott a hasonló cégeknél, addig a Swicongroup már akkor a munkaerő kölcsönzésben és az outsourcing-ban látta a jövőt. Hamarabb léptek ebbe az irányba, mint bármelyik más hasonló vállalkozás és sikerük minden esetben a minőségen és nem csak a mennyiségen alapult. Ez azért is fontos, mert manapság a munkavállalók irányítják a piacot a fehér galléros munkák között. Ezt a helyzetet felismerve alakította ki toborzási folyamatait a Swicongroup, melyben kiemelt hangsúlyt kap a jelölt kommunikáció és már az előzetes kép megjelenése a jelölt oldalán a szervezetről. 
695 |a employer branding 
695 |a generációk 
695 |a kommunikáció 
695 |a marketing 
695 |a Munkáltatói márka 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41470/1/Hars%C3%A1nyi%20Tam%C3%A1s%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_OM5A59.pdf  |z Dokumentum-elérés