Cukorbetegek tájékoztatása online közösségi felületeken

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Váradi Eszter Zsófia
További közreműködők: Dr. Molnár Gergely
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
diabétesz
influenszer marketing
közösségi média
marketingstratégia
online marketing
vércukormérés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41471

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41471
005 20221011094922.0
008 221011suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Váradi Eszter Zsófia 
245 1 0 |a Cukorbetegek tájékoztatása online közösségi felületeken  |c Váradi Eszter Zsófia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A cukorbetegek nagy százaléka nem tájékozódik a betegségével kapcsolatban, nincs tisztában az őket érintő jogosultságokkal és azt sem tudják, hogy miért fontos számukra a rendszeres vércukormérés. Azonban sok mindenben segítségükre lenne a megfelelő információnyújtás, mert a diabétesz egy nagyon elterjedt, de megelőzhető és kordában tartható betegség. A cukormérőket forgalmazó cégek marketing tevékenysége igencsak kiforratlan. Dolgozatomban 7P elemzés segítségével megvizsgáltam egy, a magyar piacon jelenlévő, cukormérő készülékeket forgalmazó cég marketing tevékenységét. Elemeztem a szervezet marketingstratégiájának erősségeit és gyengeségeit. Majd ezután kérdőív segítségével, megkérdeztem egy 200 fős cukorbetegségben érintett csoportot, hogy milyen témák és információk érdekelik őket a betegségükkel kapcsolatban. Továbbá, kitértem arra is, hogy érdemes-e influenszer marketing segítségével népszerűsíteni egy cukormérőt vagy a cukormérés gyakoriságának fontosságát a közösségi média felületeken. Arra a következtetésre jutottam, hogy az elemzésemben résztvevő cég online marketing tevékenységét érdemes fejleszteni, igény lenne a cukorbetegek részéről a megfelelő tájékoztatásra bizonyos témák tekintetében. Az influenszer marketing pedig csak kis részben kiaknázható terület a vállalat számára. 
695 |a 7P modell 
695 |a diabétesz 
695 |a influenszer marketing 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingstratégia 
695 |a online marketing 
695 |a vércukormérés 
700 1 |a Dr. Molnár Gergely  |e ths 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41471/1/V%C3%A1radi%20Eszter%20Zs%C3%B3fia%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés