Dönts okosan! - A fogyasztó árészlelésének pszichológia háttere és elméletei
Elmentve itt :
Szerző: | Párzsi Helén |
---|---|
További közreműködők: | Szántó dr Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | árészlelés Fogyasztói magatartás fogyasztói pszichológia Fogyasztói döntés fogyasztók árészlelése |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4148 |
Hasonló tételek
Gazdálkodjon okosan és nyerjen! vagyis a BTL alapú integrált kommunikáció bemutatása a Gazdálkodj okosan multibrand promóción keresztül
: Mattyasovszky Ádám
: Mattyasovszky Ádám
Az Y generáció vizsgálata a motiváció elméletei és a vállalkozási hajlandóság tekintetében
: Vida Virág
: Vida Virág
Budapest Prága Bécs marketing-kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Párzsi Helén
: Párzsi Helén
Reklámok és pszichológia Az emberi döntésekre gyakorolt hatások vizsgálata
: Domján Ramóna
: Domján Ramóna
A pszichológia irányzatainak történelmi áttekintése
: Gagán Orsolya
: Gagán Orsolya
Jóllét az iskolában, Pozitív pszichológia
: Vaszkó Éva Ágnes
: Vaszkó Éva Ágnes
Gazdálkodj okosan - az okoseszközök szerepe a háztartásokban és a világgazdaságban
: Boldizsár Lívia
: Boldizsár Lívia
Gazdálkodj okosan! Avagy felsőoktatás finanszírozási döntések egy kar hallgatói körében
: Mészáros Ildikó Enikő
: Mészáros Ildikó Enikő
Vállalkozásfejlesztés okosan- állami szerepvállalás mellett, különös tekintettel az NHP konstrukcióra
: Hanyecz Anita
: Hanyecz Anita
A pszichológia jelenléte a banki értékesítésben
: Babik Ádám
: Babik Ádám
Vásárolj okosan, avagy A közösségi vásárlási szokások fogyasztói attitűdökön keresztüli bemutatása
: Pintér Török Emőke
: Pintér Török Emőke
Gyerekek, marketing, pszichológia és etika - összehangolható fogalmak?
: Látos Eszter
: Látos Eszter
A Z generációs fogyasztó
: Benli Bettina
: Benli Bettina
Felelős vállalat - Felelős fogyasztó
: Jakob Martin Márió
: Jakob Martin Márió
Fogyasztó kognitív kompetenciájának vizsgálata
: Misák Tamás
: Misák Tamás
Az emberi erőforrás menedzsment és a pszichológia kapcsolata
: Albeker Krisztina
: Albeker Krisztina
A pszichológia, mint tudományág a toborzás, kiválasztás folyamatában
: Babanics Brigitta
: Babanics Brigitta
Toborzástól a döntés folyamatáig
: Kiss Viktória
: Kiss Viktória
A koronavírusjárvány szociológiai és pszichológia hatásai a deviáns fiataloknál
: Varga Judit
: Varga Judit
A pszichológia jelentősége a márkaépítésben, a CUPRA példáján keresztül
: Virók Erna Sára
: Virók Erna Sára
Felelősségvállalás társadalmi szemszögből – a tudatos fogyasztó
: Takács Kinga Zsófia
: Takács Kinga Zsófia
Felelős vállalat-Felelős fogyasztó, Csomagolásmentes boltok
: Haszon Emese
: Haszon Emese
A 21. századi fogyasztó és a coaching
: Szabó Andrea Borbála
: Szabó Andrea Borbála
A fogyasztó személyiségének hatása a fogyasztási preferenciákra
: Paróczai Anna
: Paróczai Anna
A fogyasztó, mint a márkaépítés aktív része
: Makai Alexandra
: Makai Alexandra
A fogyasztó, mint a márkaépítés aktív része
: Makai Alexandra
: Makai Alexandra
Az egészséges élelmiszerek iránti növekvő fogyasztó igények
: Dezső Flóra Timea
: Dezső Flóra Timea
Felelős fogyasztó és felelős vállalat a XXI. században
: Lunguly Elke
: Lunguly Elke
Magyar és az egyiptomi reklámok kulturális különbségei és pszichológia hatásuk a fogyasztókra
: Hefzi Lejla
: Hefzi Lejla
A nemzetközi gazdálkodás és a pszichológia szakos hallgatók karrier-aspirációi illetve motivációi
: Varga Nóra
: Varga Nóra
A fogyasztóvédelem közigazgatási "útvesztői" (a "fogyasztó" fogalom "dilemmái")
: Hámori Antal
Megjelent: (2009)
: Hámori Antal
Megjelent: (2009)
Felelős vállalat – Felelős fogyasztó – Környezettudatos döntések, lehetőségek befolyásolása
: Dudás Zsófia Andrea
: Dudás Zsófia Andrea
A környezettudatos fogyasztó és a vállalati zöld marketing kapcsolata
: Réti Erika
Megjelent: (2012)
: Réti Erika
Megjelent: (2012)
Etikus kozmetikumok és a "tudatos" magyar fogyasztó magatartásának vizsgálata
: Pólya Brigitta
: Pólya Brigitta
Az akciók hatékonyságának vizsgálata a SPAR és fogyasztó szemszögéből
: Pomázi Liza
: Pomázi Liza
Döntés előkészítő tanulmány dísznövény kereskedelmi egység létesítésére
: Kocsis Barnabás
: Kocsis Barnabás
A nem természetes személy laikusok fogyasztó védelmének változásai a "fogyasztó" fogalom változásai a magyar jogban - különös tekintettel az Fgytv.-re és az új Ptk-ra
: Hámori Antal
Megjelent: (2013)
: Hámori Antal
Megjelent: (2013)
A közösségi média szerepe az utazási döntés folyamatában
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
Make or buy döntés elemzése egy konkrét példán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A munkanélküliség gazdaságpszichológiai háttere
: Rádonyi Péter
: Rádonyi Péter
Hasonló tételek
-
Gazdálkodjon okosan és nyerjen! vagyis a BTL alapú integrált kommunikáció bemutatása a Gazdálkodj okosan multibrand promóción keresztül
: Mattyasovszky Ádám -
Az Y generáció vizsgálata a motiváció elméletei és a vállalkozási hajlandóság tekintetében
: Vida Virág -
Budapest Prága Bécs marketing-kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Párzsi Helén -
Reklámok és pszichológia Az emberi döntésekre gyakorolt hatások vizsgálata
: Domján Ramóna -
A pszichológia irányzatainak történelmi áttekintése
: Gagán Orsolya