A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. cégen belüli beszerzés és a marketingkommunikációs eszközök kapcsolata és együttes kihatása a kereskedelemre
Saved in:
Main Author: | Balkó Marcell Gábor |
---|---|
Other Authors: | Miskolczi Tibor András |
Kulcsszavak: | árstratégia belső vállalati folyamatok beszerzési stratégia beszerzési tevékenység marketingkommunikáció vállalati stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41500 |
Similar Items
Kína külkapcsolati és gazdasági helyzete, valamint országon belüli problémáinak kihatása ezekre
: Nagy Dorisz Kriszta
: Nagy Dorisz Kriszta
Az Együtt az Autistákért Alapítvány marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Németh Ágota
: Németh Ágota
Generációk együttes jelenléte a munkaerőpiacon, együttes munkavégzésük előnyei, hátrányai
: Gál Vivien Petra
: Gál Vivien Petra
A beszerzés- és választékpolitika elemző bemutatása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Karaszi Györgyi
: Karaszi Györgyi
A borturizmus és az egészségturizmus kapcsolata, együtt vagy külön
: Benkő Dalma
: Benkő Dalma
Együtt zöldülünk?! Környezettudatosság relevanciája és lehetőségei ma Magyarországon
: Sarkadi Ákos
: Sarkadi Ákos
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Gyermekkori traumák kihatása a munkahelyi viselkedésre
: Szabadi Eszter Lilla
: Szabadi Eszter Lilla
A kommunikáció folyamata és hatásai egy kereskedelmi cégen belül
: Doszpod Réka
: Doszpod Réka
Blockchain szerepe az ellátási láncban – A szervezeten belüli adaptáció validitása A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján keresztül bemutatva
: Magyar Péter
: Magyar Péter
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
Az Orosz-Ukrán konfliktus kihatása az OTP vállalatra
: Dávid László
: Dávid László
Együtt. Veled avagy a Magyar Telekom belső kommunikációja
: Majnár Klaudia
: Majnár Klaudia
Szervezeti magatartás kihatása a logisztikai folyamatokra a Békás Kft.-nél
: Győrvári Sára
: Győrvári Sára
Költséghatékony technikák a digitális logisztika korában, kihatása a humán erőforrásokra
: Dávid László
: Dávid László
Közösségi portálok kialakulása, elterjedése és működése, kihatása a személyes kapcsolatokra
: Ragány Miklós
: Ragány Miklós
Különböző diéták kihatása a vendéglátásra Magyarországon, a budapesti burgerezők viszonylatában
: Maier Doren
: Maier Doren
SPAR Magyaroszág Kereskedelmi Kft. bemutatása és vásárlóinak ösztönzése
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina
: Máté Krisztina
A Spar üzletlánc kereskedelmi működése és gazdasági helyzete
: Bódis Botond
: Bódis Botond
Vállalatirányítási rendszerváltás egy adott cégen belül
: Fülöp Klaudia
: Fülöp Klaudia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. zöldség-gyümölcs beszerzésének bemutatása
: Fessel Petra
: Fessel Petra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. versenyképesség és fenntarthatósági vizsgálata
: Huszár-Elekes Adrienn
: Huszár-Elekes Adrienn
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
"Együtt a jövőbe" Az ISD Dunaferr Zrt. társadalmi felelősségvállalásának megítélése
: Kutrovátz Renátó
: Kutrovátz Renátó
Hilton Budapest versenyképességének javítása a marketing és minőségügy együttes alkalmazásával
: Jurmann Alexandra
: Jurmann Alexandra
Az Invián, mint online utazásközvetítő irodán belüli marketingkommunikáció, panaszkezelés, ügyfélkapcsolat
: Sándor Nikolett
: Sándor Nikolett
Az okoseszközök hatása az internetes kereskedelemre
: Balogh Attila István
: Balogh Attila István
Az okostelefonok elterjedésének hatása a kereskedelemre
: Borsodi Balázs
: Borsodi Balázs
A Covid-19 hatása a kereskedelemre.
: Kiss Sándor Zsombor
: Kiss Sándor Zsombor
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
A munkaerőpiac változásai egy multinacionális cégen belül
: Kiss Szilvia
: Kiss Szilvia
Beszerzési folyamatok bemutatása egy multinacionális cégen keresztül
: György Andrea
: György Andrea
A vállalati kultúra fejlesztésének kihatása a vállalat eredményességére Numil Kft-n bemutatva
: Horváth Balázs
: Horváth Balázs
Marketing eszközök a Rextra Kereskedelmi Kft. életében
: Scheiring Marcell Frigyes
: Scheiring Marcell Frigyes
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft működésének és franchise rendszerének elemzése
: Tóth Bernadett
: Tóth Bernadett
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
Áruátvétel folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. bicskei logisztikai központjában
: Józsa László
: Józsa László
Similar Items
-
Kína külkapcsolati és gazdasági helyzete, valamint országon belüli problémáinak kihatása ezekre
: Nagy Dorisz Kriszta -
Az Együtt az Autistákért Alapítvány marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Németh Ágota -
Generációk együttes jelenléte a munkaerőpiacon, együttes munkavégzésük előnyei, hátrányai
: Gál Vivien Petra -
A beszerzés- és választékpolitika elemző bemutatása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Karaszi Györgyi -
A borturizmus és az egészségturizmus kapcsolata, együtt vagy külön
: Benkő Dalma