Online Marketing DIESEL MOBIL Ipari Kereskedelmi Kft.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Neldietta Yevette
További közreműködők: Zelena Dr. András
Kulcsszavak:hotel marketing
online marketing
szálláshely
Timon Hotel
válság
vírus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41501
Leíró adatok
Kivonat:A szálloda vagy hotel, esetleg motel más néven szálláshely az otthonuktól átmeneti időre távol levőknek szállást adó intézmény, amely többnyire ellátást, kiszolgálást nyújt, ellenszolgáltatásért. Egy korábbi definíció szerint: „A szálloda olyan létesítmény, ahol az utazó fizetés ellenében lakhat, legtöbb esetben -otthontól való távolléte alatt- étkezhet. A szállodákat a szolgáltatásuk színvonala alapján osztályozzák.Szállodai funkció lehet szállásadás, amely magába foglalja a: pihenést, alvást, tisztálkodást, hírközlést (például rádió, televízió, telefon), vendégszolgálatot.Lehet még a vendéglátás, amely magbába foglalja a szobaszervízt, szórakoztatást, éttermi szolgáltatást, napközbeni ellátást, rendezvények lebonyolítását.Esetlegesen lehet egyéb funkció is, mint például az utazási iroda szolgáltatás, ruha kitisztítás, pénzváltás, gépkocsi parkolás, idegenforgalmi élmény megszervezése, üzleti szolgáltatások (szállodai árusítás) is.Szállodai kommunikáció: Manapság a szállodai kommunikáció javát az interneten, vagyis online bonyolítják le mert így a legegyszerűbb és talán a leggyorsabb is a foglalás pillanatától. A hotelekben a kommunikáció a legtöbbször a vendég és a recepciós között történik mivel a többi szállodai dolgozóval a vendég nem, vagy csak nagyon ritkán találkozik.Nagyon fontos a vendégekkel kialakítani a jó kapcsolatot, mivel az a vendég talán lehet visszatérő is, akár ajánlhatja családtagjainak, a barátainak és az ismerőseinek is a szállodát így a verbális kommunikáció használatával, elégedettségének megemlítésével vonzhat be a szállodának új vendégeket.