Online Marketing DIESEL MOBIL Ipari Kereskedelmi Kft.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Neldietta Yevette
További közreműködők: Zelena Dr. András
Kulcsszavak:hotel marketing
online marketing
szálláshely
Timon Hotel
válság
vírus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41501

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41501
005 20221011095020.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Varga Neldietta Yevette 
245 1 0 |a Online Marketing DIESEL MOBIL Ipari Kereskedelmi Kft.  |c Varga Neldietta Yevette  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szálloda vagy hotel, esetleg motel más néven szálláshely az otthonuktól átmeneti időre távol levőknek szállást adó intézmény, amely többnyire ellátást, kiszolgálást nyújt, ellenszolgáltatásért. Egy korábbi definíció szerint: „A szálloda olyan létesítmény, ahol az utazó fizetés ellenében lakhat, legtöbb esetben -otthontól való távolléte alatt- étkezhet. A szállodákat a szolgáltatásuk színvonala alapján osztályozzák.Szállodai funkció lehet szállásadás, amely magába foglalja a: pihenést, alvást, tisztálkodást, hírközlést (például rádió, televízió, telefon), vendégszolgálatot.Lehet még a vendéglátás, amely magbába foglalja a szobaszervízt, szórakoztatást, éttermi szolgáltatást, napközbeni ellátást, rendezvények lebonyolítását.Esetlegesen lehet egyéb funkció is, mint például az utazási iroda szolgáltatás, ruha kitisztítás, pénzváltás, gépkocsi parkolás, idegenforgalmi élmény megszervezése, üzleti szolgáltatások (szállodai árusítás) is.Szállodai kommunikáció: Manapság a szállodai kommunikáció javát az interneten, vagyis online bonyolítják le mert így a legegyszerűbb és talán a leggyorsabb is a foglalás pillanatától. A hotelekben a kommunikáció a legtöbbször a vendég és a recepciós között történik mivel a többi szállodai dolgozóval a vendég nem, vagy csak nagyon ritkán találkozik.Nagyon fontos a vendégekkel kialakítani a jó kapcsolatot, mivel az a vendég talán lehet visszatérő is, akár ajánlhatja családtagjainak, a barátainak és az ismerőseinek is a szállodát így a verbális kommunikáció használatával, elégedettségének megemlítésével vonzhat be a szállodának új vendégeket. 
695 |a hotel marketing 
695 |a online marketing 
695 |a szálláshely 
695 |a Timon Hotel 
695 |a válság 
695 |a vírus 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41501/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés