Influencermarketing fogyasztói hatásának vizsgálata egy kávézó vendégei körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Olexa Flóra
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Kulcsszavak:digitális média
értékesítési csatorna
fogyasztás
marketingeszközök
marketingkommunikáció
vállalati marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41503

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41503
005 20221011095022.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Olexa Flóra 
245 1 0 |a Influencermarketing fogyasztói hatásának vizsgálata egy kávézó vendégei körében  |c Olexa Flóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A témám a közösségi média, az influencerek, az influencermarketing volt egy konkrét kávézó esetében. Bemutattam a közösségi médiát, annak jellemzőit, sajátosságait, elemeztem a két legtöbbet használt közösségi oldalt a Facebookot és az Instagramot.  Továbbá a hazai reklámköltés nagyságát és a médiafogyasztást hazánkban. Elemzem továbbá az ifluencerek csoportjait, munkavégzését. Bemutattam az influencer marketinget, annak pontos definícióját,  jogi szabályozását és a jogi mulasztások bírságainak nagyságát. Részletesen kifejtem a nano,mikro, középszintű, makro, mega és a hírességek csoportjai közötti különbségeket. Saját primer kutatást végeztem a kávézóban ahol dolgozom, hogy a felállított négy fő kérdéskört alá tudjam támasztani az elemzéssel. A felállított hipotézisek a következők: 1. A fogyasztók tisztában vannak az influencer szó jelentésével, 2. A kávézók esetében kevésbé hatásos az innfluencer marketing, mint az éttermek esetében, 3. Kávézók esetében a helyi eladásösztönzők (pl: POS anyagok egy termék fotóval) alkalmazása hatásosabb, mint az influencer bevonása, 4. Befolyásolja a fogyasztókat a közösségi médiában megjelenő vélemények egy kávézó kiválasztása során. Ezeket a hipotéziseket támasztom alá a kutatásom eredményeivel. Ezek elemzése a dolgozatom utolsó részében részletesen ki van fejtve és alá vannak támasztva a hipotézisek vagy az eredmény alapján ellenkező esetben meg vannak cáfolva. 
695 |a digitális média 
695 |a értékesítési csatorna 
695 |a fogyasztás 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a vállalati marketing 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41503/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat-%20Olexa%20Fl%C3%B3ra%20BGE%20FOSZK%202022%20Kereskedelem%20%C3%A9s%20marketing.pdf  |z Dokumentum-elérés