Influencermarketing fogyasztói hatásának vizsgálata egy kávézó vendégei körében
Saved in:
| Main Author: | Olexa Flóra |
|---|---|
| Other Authors: | Miskolczi Tibor András |
| Kulcsszavak: | digitális média értékesítési csatorna fogyasztás marketingeszközök marketingkommunikáció vállalati marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41503 |
Similar Items
Influencermarketing
: Ábel Barbara Olimpia
: Ábel Barbara Olimpia
Az influencermarketing hatása a fogyasztói döntéshozatlra
: Kulcsár Fruzsina
: Kulcsár Fruzsina
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Szabó Noémi
: Szabó Noémi
Egy innovatív kávézó megvalósítása
: Bedő Kristóf
: Bedő Kristóf
Fenntarthatóság vizsgálata kávézók körében az Espresso Embassy specialty kávézó példáján keresztül
: Pajger Ivett Gabriella
: Pajger Ivett Gabriella
A gödöllői Caravella kávézó marketingtevékenységének bemutatása és fogyasztói elégedettségének vizsgálata
: Pintye Andrea Sára
: Pintye Andrea Sára
Egy budai kávézó üzleti terve
: Benedek-Zatykó Rita
: Benedek-Zatykó Rita
Kapunyitási pánik hatásának vizsgálata végzős egyetemisták körében
: Soltész Viktória
: Soltész Viktória
Egy szingapúri időalapú kávézó marketingtevékenységének elemzése
: Illésy Katalin
: Illésy Katalin
Egy pápai kávézó megnyitásának üzleti terve
: Horváth Dorina
: Horváth Dorina
Hugs with Mugs kávézó megalapítása
: Turai Ergoretta Éva
: Turai Ergoretta Éva
Esernyős kávézó, mint Óbuda Kultúrális Központja
: Gulyás Dávid Máté
: Gulyás Dávid Máté
EGY EGÉSZSÉGES KÁVÉZÓ BESZERZÉSI ÉS RAKTÁROZÁSI FOLYAMATAINAK TERVEZÉSE, KIVITELEZÉSE
: Nagy Ivett Krisztina
: Nagy Ivett Krisztina
Egy specifikus szolgáltatást nyújtó kávézó üzemeltetésének és gazdálkodásának bemutatása
: Nardai Eszter
: Nardai Eszter
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
Mi lenne a leghatékonyabb marketingstratégia egy új kávézó piacra vezetésekor?
: Révész Petra
: Révész Petra
Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára
: Panyi Mária Magdolna
: Panyi Mária Magdolna
Az Ínyenc Falatozó és Kávézó üzleti környezetének elemzése
: Nikl Máté
: Nikl Máté
A Majorka kávézó marketing személetű bemutatása, helyzetének értékelése
: Bakics Dorina
: Bakics Dorina
Illóolajok antibakteriális hatásának vizsgálata
: Szűcs Enikő Györgyi
: Szűcs Enikő Györgyi
A digitális marketing hatásának vizsgálata a fogyasztói magatartásra egy kézműves csokoládét gyártó vállalkozáson keresztül
: Nossack Liliana
: Nossack Liliana
Anyám szerint reggeliző-kávézó sikerességének kulcsa és marketingtevékenységének bemutatása
: Horváth Pálma
: Horváth Pálma
Saját tulajdonú fagylaltozó és kávézó létesítése és piaci bevezetése
: Rimay Gábor
: Rimay Gábor
Egy lehetséges kínai bankválság kialakulásának és hatásának vizsgálata
: Deák László
: Deák László
Naya Lifestyle Clinic életmódklinika piacralépésének megvalósíthatósági tanulmánya és marketinglehetőségei az egészséges életmód fontosságának vizsgálatán keresztül
: Olexa Flóra
: Olexa Flóra
A magyarországi kávézási szokások alakulása, és a Starbucks kávézó térhódítása
: Borlai Sára Bernadett
: Borlai Sára Bernadett
A Jedermann Kávézó kínálatának elemzése, a választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Benkő Tamás
: Benkő Tamás
Bevezetés a kávé világába és a Caffe del Mondo kávézó bemutatása
: Buri Adrienn Nikolett
: Buri Adrienn Nikolett
Női fogyasztói magatartás vizsgálata a natúrkozmetikai termékek körében
: Szabó Zsófia
: Szabó Zsófia
A fogyasztói magatartás empirikus vizsgálata a pálinkafogyasztók körében
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2011)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2011)
"Kisgyermekek, nagy piac" A reklámok hatásának elemzése a 3-10 éves korosztály körében
: Bárány Katalin
: Bárány Katalin
A járványhelyzet ételrendelési szokásokra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gyalogh Laura Gabriella
: Gyalogh Laura Gabriella
A Darjeeling Indiai Teaház és Kávézó piaci helyzetének elemzése és fejlesztési lehetőségei
: Hajdú Réka
: Hajdú Réka
A USP jelentősége a specialty kávézók piacán a Kontakt kávézó példáján keresztül
: Randjelovic Ivan
: Randjelovic Ivan
A konténerhiány és a koronavírus hatásának vizsgálata egy szállítmányozó cégen keresztül
: Tóth Bettina
: Tóth Bettina
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
A koronavírus hatásának vizsgálata az e-kereskedelemre és az online fogyasztói magatartásra a Libero példáján keresztül
: Závodszky Luca
: Závodszky Luca
A közösségi média emberi kapcsolatokra gyakorolt hatásának vizsgálata.
: Ferencz Ágnes
: Ferencz Ágnes
A BREXIT EGYESÜLT KIRÁLYSÁG TURIZMUSÁRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA
: Dévényi Pál
: Dévényi Pál
Similar Items
-
Influencermarketing
: Ábel Barbara Olimpia -
Az influencermarketing hatása a fogyasztói döntéshozatlra
: Kulcsár Fruzsina -
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó -
Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Szabó Noémi -
Egy innovatív kávézó megvalósítása
: Bedő Kristóf