Marketingstratégia és kommunikációs lehetőségek bemutatása a hazai kisvállalkozások életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bendik Vivien
További közreműködők: Fejes Arnold
Harsányi Dr. Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:helyzetelemzés
kisvállalkozások
marketingstratégiák
portfólióelemzés
pozícionálás
szegmentálás
termékstratégia
üzleti stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41508
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat a hazai kisvállalkozások stratégiaalkotási lehetőségeit, módszereit és eszközeit vizsgálja. A stratégiaalkotás elméleti hátterének bemutatásával megteremti a szakdolgozat kutatásának alapját, amely a vállalkozók stratégiai ismeretére, tudatos stratégiaalkotására irányul feltételezve azt, hogy a nagyvállalati és a kisvállalati stratégiaalkotás közti különbségek nem szignifikáns. A kutatás során lefolytatott interjúsorozat azonban rávilágított a két szegmens közti különbségekre, azok üzleti eredményre gyakorolt hatására. A szakdolgozat célja, hogy bemutasson egy olyan módszertant, amellyel hatékonyan és sikeresen tudnak tervezni a hazai kisvállalkozások üzleti- és marketingstratégiát.