A Garamvári Szőlőbirtok digitális marketing kommunikációjának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiss Bálint
További közreműködők: Marton Gergely
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
esettanulmány
Garamvári Szőlőbirtok
közösségi média
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41509
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat első fejezetében a digitális kommunikációval, valamint az online marketinggel foglalkozom részletesebben. Igyekszem feltárni, hogy mi lehet a kommunikáció célja, illetve hogyan kapcsolódik mindez a marketing területéhez, és annak milyen eszközeivel lehet elérni hatékonyan az embereket. Mivel a szakdolgozat témája elsősorban a digitális kommunikációt boncolgatja, ezért az online eszközökre jobban kitérek, a közösségi média felhasználási lehetőségeit alaposabban bemutatom. Az elméleti áttekintést követően, a második fejezetben a Garamvári Szőlőbirtok marketingkommunikációját, marketingtevékenységét elemzem részletesen. A Garamvári Szőlőbirtok egy három generációs családi vállalkozás, amely saját borok és pezsgők készítésével foglalkozik. Egy esettanulmányon keresztül szeretném bemutatni, hogy milyen lehetőségek rejlenek a közösségi média kommunikációban, így a márka marketing megjelenéseit helyezem fókuszba, a teljesség igénye nélkül. A kutatás során megvizsgáltam a vállalkozás Facebook, Instagram és YouTube csatornáit, ezen platformokon közzétett bejegyzéseit, továbbá a Szőlőbirtok honlapját annak érdekében, hogy a digitális kommunikációjukról teljes képet tudjak adni. Bemutatom a márkát, annak történetét, kommunikációs tevékenységét, illetve hogy milyen online kommunikációs eszközöket, üzeneteket használ célközönségének megszólítására.A saját kutatómunka kiegészítéseként készítettem egy mélyinterjút a Garamvári Szőlőbirtok egyik marketinges munkatársával, aki maximális rálátással rendelkezik a márka tevékenységeire, kampányaira nézve. A dolgozat célja, hogy egy átfogó elemzést adjon a digitális kommunikációról, a közösségi média marketingről, feltárja a Garamvári Szőlőbirtok marketingtevékenységében észlelt erősségeket, valamint hiányosságokat, és ötleteket adjon ezutóbbi javítására, hatékonyabbá tételére. A dolgozat záró fejezeteiben egy valós, kézzel fogható marketingterv létrehozására teszek kísérletet, részletesen kifejtve a fejlesztésre szoruló területeket, amely segítségével a választott vállalkozás hatékonyabbá teheti marketingkommunikációját az online térben.