A Garamvári Szőlőbirtok digitális marketing kommunikációjának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiss Bálint
További közreműködők: Marton Gergely
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
esettanulmány
Garamvári Szőlőbirtok
közösségi média
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41509

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41509
005 20221011095030.0
008 221011suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kiss Bálint 
245 1 2 |a A Garamvári Szőlőbirtok digitális marketing kommunikációjának elemzése  |c Kiss Bálint  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat első fejezetében a digitális kommunikációval, valamint az online marketinggel foglalkozom részletesebben. Igyekszem feltárni, hogy mi lehet a kommunikáció célja, illetve hogyan kapcsolódik mindez a marketing területéhez, és annak milyen eszközeivel lehet elérni hatékonyan az embereket. Mivel a szakdolgozat témája elsősorban a digitális kommunikációt boncolgatja, ezért az online eszközökre jobban kitérek, a közösségi média felhasználási lehetőségeit alaposabban bemutatom. Az elméleti áttekintést követően, a második fejezetben a Garamvári Szőlőbirtok marketingkommunikációját, marketingtevékenységét elemzem részletesen. A Garamvári Szőlőbirtok egy három generációs családi vállalkozás, amely saját borok és pezsgők készítésével foglalkozik. Egy esettanulmányon keresztül szeretném bemutatni, hogy milyen lehetőségek rejlenek a közösségi média kommunikációban, így a márka marketing megjelenéseit helyezem fókuszba, a teljesség igénye nélkül. A kutatás során megvizsgáltam a vállalkozás Facebook, Instagram és YouTube csatornáit, ezen platformokon közzétett bejegyzéseit, továbbá a Szőlőbirtok honlapját annak érdekében, hogy a digitális kommunikációjukról teljes képet tudjak adni. Bemutatom a márkát, annak történetét, kommunikációs tevékenységét, illetve hogy milyen online kommunikációs eszközöket, üzeneteket használ célközönségének megszólítására.A saját kutatómunka kiegészítéseként készítettem egy mélyinterjút a Garamvári Szőlőbirtok egyik marketinges munkatársával, aki maximális rálátással rendelkezik a márka tevékenységeire, kampányaira nézve. A dolgozat célja, hogy egy átfogó elemzést adjon a digitális kommunikációról, a közösségi média marketingről, feltárja a Garamvári Szőlőbirtok marketingtevékenységében észlelt erősségeket, valamint hiányosságokat, és ötleteket adjon ezutóbbi javítására, hatékonyabbá tételére. A dolgozat záró fejezeteiben egy valós, kézzel fogható marketingterv létrehozására teszek kísérletet, részletesen kifejtve a fejlesztésre szoruló területeket, amely segítségével a választott vállalkozás hatékonyabbá teheti marketingkommunikációját az online térben. 
695 |a digitális marketing 
695 |a esettanulmány 
695 |a Garamvári Szőlőbirtok 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Marton Gergely  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41509/1/Szakdolgozat_Kiss%20B%C3%A1lint_A%20Garamv%C3%A1ri%20Sz%C5%91l%C5%91birtok%20digit%C3%A1lis%20marketing%20kommunik%C3%A1ci%C3%B3j%C3%A1nak%20elemz%C3%A9se.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41509/2/Nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20st%C3%A1tusz%C3%A1r%C3%B3l%20-%20Kiss%20B%C3%A1lint.pdf  |z Dokumentum-elérés