A nonprofit szervezetek online marketing tevékenységei és annak változása a Covid-19 hatására az AIESEC MKE példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csuri Viktória
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Kulcsszavak:AIESEC
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketing
nonprofit szervezet(ek)
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41510
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatomban feltártam, hogy hogyan működnek a nonprofit szervezetek és milyen marketing tevékenységekkel foglalkoznak. Ezek mellett ismertettem az online marketing széleskörű lehetőségeit és az online marketing eszközeit, számomra is meglepő volt, hogy mennyire sokszínű és egyénre szabható lehetőségeket ad az online tér marketing szempontból. Rengeteg lehetőség van arra, hogy megtaláljuk a szervezetünknek legmegfelelőbb marketing eszközt. A nonprofit szervezetek is egyre gyakrabban használják az online felületeket és megtalálják a számukra leghasznosabb tevékenységeket, amellyel népszerűsíteni tudják szervezetüket és annak tevékenységeit, vízióját. A Covid-19 világjárvány nagy hatással volt az életünkre és a marketing tevékenységek alakulását is jelentősen meghatározta. A vállalatok és szervezetek rengeteget tanulhattak az online marketingről az elmúlt kettő évben, és ezeket a tanulságokat eredményesen tudják kamatoztatni a jövőben is.