A közösségi média marketing hatékonysága a Tropicarium példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bendesch Maja Virág
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Kulcsszavak:hirdetések
információszerzés
közösségi média
marketing
online marketing
szolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41513

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41513
005 20221011095034.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bendesch Maja Virág 
245 1 2 |a A közösségi média marketing hatékonysága a Tropicarium példáján keresztül  |c Bendesch Maja Virág  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatomban először ismertettem az olvasóval, hogy napjaink legtermészetesebb eszköze az internet, hogyan született meg és vált a hétköznapi ember mindennapjainak és a cégek nélkülözhetetlen eszközévé. Ezután bemutattam a közösségi médiákat és a közösségi média marketing hatékonyságát és a hirdetések módjait vizsgáltam. A dokumentum első felében prezentáltam a legnépszerűbb és legtöbb felhasználóval rendelkező közösségi médiumokat majd ezután rátértem a közösségi média hirdetésekre és a legmodernebb hirdetési módra a fizetett influencer marketingre. Megnéztem az ilyen fajta marketing hatékonyságát. A dolgozatom második felében az ezt megelőző fejezeteket mutatom be gyakorlatban. Szakmai gyakorlatomat a Tropicarium falai között töltöttem és ennek példáján szeretném a modern marketing adta lehetőségeket szemléltetni, amit a cég is használt. Egy rövid, de annál érdekesebb cégtörténet után rátérek a marketing tevékenységeikre és a 7P marketing mix elemzést is elvégeztem a vállalatra vonatkozóan. Az ezt követő alfejezetben a cég SWOT elemzését írtam le, amiben feltüntettem az erősségeket, a gyengeségeket, a lehetőségeket, amivel fejlődhetne és végül a veszélyeket. Végeztem egy primer kutatást, amiben átfogó képet szerette volna kapni a látogatók közösségi média használatáról és arról, hogy honnan szerzik az információkat, illetve, hogy mit gondolnak a social média felületeken közölt tartalmakról és mire tartanának esetleg igényt, hogy milyen irányba fejlődhetne a cég. Ennek a kutatásnak az eredményét részletesen kielemezve megkaptam a válaszokat és az utána következő fejezetben javaslatokat tettem, amivel javíthatnának a megítélésen és kedvezhetnének a fogyasztók igényeinek kielégítésével maguknak is mivel ez nagyon érdekeltséget és nagyobb közösséget eredményezhet számukra, ezáltal több profithoz is juthatnak. 
695 |a hirdetések 
695 |a információszerzés 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
695 |a szolgáltatás 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41513/1/BENDESCH%20MAJA%20Z%C3%81R%C3%93DOLGOZAT.pdf  |z Dokumentum-elérés