A közösségi média marketing hatékonysága a Tropicarium példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Bendesch Maja Virág |
---|---|
Other Authors: | Miskolczi Tibor András |
Kulcsszavak: | hirdetések információszerzés közösségi média marketing online marketing szolgáltatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41513 |
Similar Items
A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül
: Chlebda Luca Viktória
: Chlebda Luca Viktória
A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában
: Brátán Dalma
: Brátán Dalma
A közösségi média beintegrálása a vállalati marketing stratégiába, a MOL Nyrt. példáján keresztül
: Fejes Dóra
: Fejes Dóra
Közösségi média marketing a vendéglátásban
: Tudja Mónika
: Tudja Mónika
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
Hazai italpromóciók működése és hatékonysága a Jägermeister példáján keresztül
: Szabó Nikol
: Szabó Nikol
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
Közösségi média, a generációk összetartója
: Biró Virág Olívia
: Biró Virág Olívia
Közösségi oldalak bemutatása és hatékonysága a Szabó Imre hajszalonnál
: Torma Réka Dóra
: Torma Réka Dóra
A franchise hatékonysága és marketing eszközei a Zing Burgeren keresztül
: Bognár Fanni
: Bognár Fanni
Közösségi média marketing a ruházati márkák piacán
: Kovács Ádám Ferenc
: Kovács Ádám Ferenc
Közösségi média marketing a Szállás.hu vonatkozásában
: Kalántai Linett
: Kalántai Linett
A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben
: Sövér Bettina Judit
: Sövér Bettina Judit
Közösségi média a marketing stratégiai tervben, egy kozmetikumokat gyártó cégen keresztül
: Horváth Edina
: Horváth Edina
Bormarketing- A közösségi média hatása a borfogyasztásra, a Rubin Borászat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
A „Mass Recruitment” folyamatainak hatékonysága az EY példáján keresztül
: Csentős Bianka
: Csentős Bianka
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián
: Zsíros Krisztián
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
Közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Simon Eszter
: Simon Eszter
Közösségi média szerepe a személyes márkaépítésben-Szabyest példáján
: Magyar Márk Bence
: Magyar Márk Bence
Videós marketing a közösségi média platformokon Hogyan legyen sikeres egy cég Social-Media kampánya?
: Szécsi Kristóf
: Szécsi Kristóf
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina
: Varga Bettina
A közösségi média marketing lehetőségei utazási blogok elterjedtsége és szerepe az utazók döntéseiben
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A Marketing újragondolása a közösségi média népszerűségének hatására
: Busa Tamás
: Busa Tamás
A közösségi média marketing hatása a sport világában
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
A közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Góczán Gábor
: Góczán Gábor
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes
: Szőnyi Ágnes
A Közösségi Média és az Influencer Marketing kapcsolata
: Deák Anni
: Deák Anni
Közösségi média marketing a B2B szektorban
: Finta Benedek
: Finta Benedek
Családtámogatások hatékonysága
: Király Sára Daniella
: Király Sára Daniella
A közösségi média szerepe a vendéglátás-marketingben napjainkban, a The Bigfish étterem példáján keresztül
: Oláh Kitti Vivien
: Oláh Kitti Vivien
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
A közösségi média hatása a desztinációk látogatottságára - Velence példáján
: Patai Vivien
: Patai Vivien
Employer Branding és a közösségi média - a bankok vonatkozásában
: Arany Virág
: Arany Virág
A közösségi média szerepének bemutatása a DHL Express Magyarország Kft. marketing stratégiáján keresztül
: Nágel Diána
: Nágel Diána
A közösségi média marketing jelentősége a turisztikai desztinációk számára
: Dobronoki Mercédesz
: Dobronoki Mercédesz
Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
A közösségi média megjelenése, üzleti- és marketing szintű lehetőségei
: Novák Ferenc
: Novák Ferenc
Similar Items
-
A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül
: Chlebda Luca Viktória -
A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában
: Brátán Dalma -
A közösségi média beintegrálása a vállalati marketing stratégiába, a MOL Nyrt. példáján keresztül
: Fejes Dóra -
Közösségi média marketing a vendéglátásban
: Tudja Mónika -
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni