Bankmarketing bemutatása és elemzése a Budapest Bank példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Laczik Laura
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Kulcsszavak:bank
egyesülés
fogyasztó(k)
fúzió(k)
igények
marketing
reklámozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41517

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41517
005 20221011095039.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Laczik Laura 
245 1 0 |a Bankmarketing bemutatása és elemzése a Budapest Bank példáján keresztül  |c Laczik Laura  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Témaválasztásom legszámottevőbb indoka, hogy a szakterületet közelinek érzem magamhoz, ezenfelül szakmai gyakorlatomat az akkor még Budapest Bank Zrt.-nél volt lehetőségem tölteni. Ennek köszönhetően személyesen is bele láthattam a banki világ valóságába és működésébe, valamint mélyebb tudást és szakértelmet sajátítottam el. Záródolgozatomban a banki szektor kapcsolatát vizsgáltam a marketinggel tanulmányaim során megszerzett tudás alapján.  Fontosnak tartom megjegyezni, hogy hatalmas fordulópont vette kezdetét 2022 áprilistól a bank életében, ugyanis egy hármas fúzió indult el a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarék Csoport összeolvadásával. A téma aktualitása felkeltette a kutatási érdeklődésemet, ebből fakadóan szerettem volna jobban bele ásni magam, hiszen úgy gondolom, hogy érdemes ezt a témakört vizsgálni újdonság tartalma miatt, mivel még nem dolgozták fel, így képes újat mutatni. Számos irodalom, illetve forrás áttekintése segítette a záródolgozatom megírását. További motivációként szolgált a jelenlegi kollégáim segítsége és támogatása. 
695 |a bank 
695 |a egyesülés 
695 |a fogyasztó(k) 
695 |a fúzió(k) 
695 |a igények 
695 |a marketing 
695 |a reklámozás 
700 1 |a Dr. Rimóczi Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41517/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat-Laczik%20Laura.pdf  |z Dokumentum-elérés