Újszerű marketingkommunikációs megoldások A marketingkommunikációs eszközök fejlődése az elmúlt egy évtizedben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Lili
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:7P modell
accounting
ágazati sajátosság(ok)
direkt marketing
kommunikációs eszközök
marketingkommunikáció
online marketing
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41519
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom központi témája az internetes marketingkommunikáció elmúlt tíz évben történt változásai, fejlődései. A cél azon feltételezés alátámasztása volt, hogy az online marketingkommunikáció nagymértékben átvette a hagyományos marketingkommunikációs eszközök szerepét az elmúlt évek során, ezen folyamatot a KKV szektoron, valamint a könyvelési ágazaton belül elemeztem, mind B2B, mind B2C marketingre vonatkozóan. Kvantitatív kutatás, kérdőíves megkérdezés volt primer kutatásom forrása, melyben tágabb értelemben vizsgáltam a hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök arányát fogyasztói szempontból. Kutatásom hipotézise beigazolódott, mivel bár nem teljes mértékben, de nagymértékben átvette az online eszköztár a hagyományos marketingkommunikáció szerepét az elmúlt évek során a digitalizációnak, illetve technológiai fejlődésnek köszönhetően.