Ökomarketing tevékenység bemutatása és elemzése a Talajerőgazdálkodási Kft-n keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kakuk Dominika
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Kulcsszavak:adatgyűjtés
alapelvek
cégstratégia
gazdasági környezet
környezetvédelem
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41521

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41521
005 20221011095046.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kakuk Dominika 
245 1 0 |a Ökomarketing tevékenység bemutatása és elemzése a Talajerőgazdálkodási Kft-n keresztül  |c Kakuk Dominika  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Napjainkban egyre aktuálisabb, folytonosabb téma a környezettudatosság. Mindemellett a környezetünk fenntarthatósága egyre inkább feltörekvő tendenciát mutat. Hiszen mondhatni társadalmunk céljává vált. A környezetvédelem a mai világban egy fontos tényező az emberek életében, hogy figyeljenek környezetükre a jövő érdekében. A fogyasztókban is felerősödött, hogy tegyenek környezetükért, illetve, hogy olyan vásároljanak, amivel ó környezetüket, minimalizálja a szennyezéseket.Dolgozatom célja felhívni a figyelmet, arra, hogy szükség van változásokra a környezetünk érdekében. 
695 |a adatgyűjtés 
695 |a alapelvek 
695 |a cégstratégia 
695 |a gazdasági környezet 
695 |a környezetvédelem 
700 1 |a Dr. Rimóczi Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41521/1/Kakuk%20Dominika_LH9uJQ_FOSZK_Mark.komm..pdf  |z Dokumentum-elérés