Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége
Saved in:
Main Author: | Csizmadia Dóra |
---|---|
Other Authors: | Harsányi Dr. Dávid |
Kulcsszavak: | 7P modell kommunikáció szolgáltatás szolgáltatásmarketing ügyfélkapcsolat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41522 |
Similar Items
A telefonos ügyfélszolgálati képviselők teljesítmélny alapú jövedelem rendszere a Magyar Telekom Ügyfélszolgálati igazgatóságán
: Wagner Tamás
: Wagner Tamás
Ügyfélszolgálati munka a gyűjtő szállítmányozásban
: Kis Nikolett
: Kis Nikolett
Az ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása és képzése
: Molnár Ottília
: Molnár Ottília
Ügyfélszolgálati tevékenység, mint kiegészítő szolgáltatás a közúti gyűjtő szállítmányozásban -problémák és megoldások-
: Papp Vanda
: Papp Vanda
OTRS jegykezelő rendszer bevezetése ügyfélszolgálati folyamatokba
: Sallai Tamás
: Sallai Tamás
Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében
: Szologhjan Inga
: Szologhjan Inga
A pénzgazdálkodási tevékenység sajátosságainak vizsgálata az MVM Csoport gyakorlatában
: Bedekovity-Lacza Anita
: Bedekovity-Lacza Anita
"Good to great" Ügyfélszolgálati rendszer kiépítése a DGF-nél
: Kurbel Andrea
: Kurbel Andrea
A coaching alkalmazása az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálati tevékenységének életében
: Kovács Rita
: Kovács Rita
Az MVM Paksi Atomerőmű Zrt. raktározási tevékenysége - Különös tekintettel a hulladékkezelési folyamatok vizsgálatára
: Szabó Sára
: Szabó Sára
Az MVM Zrt. holdingközpont és az MVM Csoport költség- és eredményalakulásának elemzése 2011-2014 között
: Gulyás Dávid Csaba
: Gulyás Dávid Csaba
Az MVM Csoport Emberi Erőforrás Menedzsmentje
: Katona Ármin
: Katona Ármin
OTP Bank Marketing Kommunikációja
: Benesovics Bence János
: Benesovics Bence János
Konszolidált éves beszámoló összeállítása az MVM csoport példáján keresztül
: Kern Dóra
: Kern Dóra
Az MVM Csoport IFRS átállása prezentációs és értékelési fókuszban
: Kern Dóra
: Kern Dóra
Ügyfélszolgálati kommunikáció a UPC Magyarország Kft-nél- a kompetenciák és a személyiség szerepe
: Patyi Bernadett
: Patyi Bernadett
Motivációs célú rendezvények elemzése az MVM Siker-nap bemutatásán keresztül
: Szerencsés Dóra
: Szerencsés Dóra
Projektsiker értelmezése az MVM ERBE Zrt.-nél
: Bujtás Balázs
: Bujtás Balázs
A Budapest Park marketing kommunikációja
: Khell Bendegúz Ádám
: Khell Bendegúz Ádám
A Honvédelmi Minisztérium Költségvetés Gazdálkodási Információs Rendszer Ügyfélszolgálati Rendszer alkalmazásának vizsgálata, további fejlesztési lehetőségei
: Boday Patrik
: Boday Patrik
A teljesítményértékelés dolgozói motivációra, valamint hatékonyságra gyakorolt hatása a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálati tevékenységeiben
: Pál Katalin
: Pál Katalin
DCF alapú vállalatértékelés az MVM Hungarowind Kft. vonatkozásában
: Krizsán Anikó
: Krizsán Anikó
Likviditástervezés fejlesztése az MVM Paksi Atomerőmű Zrt.-nél
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Stratégiai tervezés és monitoring az MVM NET életében
: Nagy Gábor
: Nagy Gábor
Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében
: Bencsik Vivien
: Bencsik Vivien
A budapesti Szimpla Kert CSR tevékenysége, és annak online kommunikációja
: Szücs Márta
: Szücs Márta
A fotózás kommunikációja és marketing kapcsolata
: Galó Dorka Bianka
: Galó Dorka Bianka
A fotózás kommunikációja és marketing kapcsolata
: Galó Dorka Bianka
: Galó Dorka Bianka
A vasúttársaságok környezetvédelemmel kapcsolatos marketing kommunikációja
: Bogdán Betsabé Éva
: Bogdán Betsabé Éva
A költség és eredményalakulásának elemzése az MVM Partner ZRt. szerb leányvállalatának esetében
: Szinkulics Dóra
: Szinkulics Dóra
Az SAP Humán Ügyviteli rendszer bevezetése az MVM Csoportnál
: Csernátony Richárd
: Csernátony Richárd
A gyakornoki program jelentősége az MVM Csoportnál diákmunka vagy tudatos utánpótlás-nevelés?
: Hüvös Dorka Panna
: Hüvös Dorka Panna
A beszerzés hatékonyságának növelése az MVM XPert Zrt. esetében
: Czobák János
: Czobák János
Kommunikációs kihívások az MVM Paksi Atomerőmű Zrt. esettanulmányában vizsgálva
: Csontos Tamara
: Csontos Tamara
Az MVM Partner Zrt. költség- és eredményszámítási rendszerének elemzése
: Urbán Krisztina
: Urbán Krisztina
SAP BPC és PCM modul bevezetése az MVM Informatikánál
: Farkasdi Sándor
: Farkasdi Sándor
Az MVM Csoport Társaságainak szállítói számlakezelése az SAP vállalatirányítási rendszerben
: Varga Timea Anna
: Varga Timea Anna
A frissáru marketing kommunikációja a TESCO-nál
: Gergely Kristóf Benedek
: Gergely Kristóf Benedek
Utazó bloggerek online kommunikációja
: Domiter Rebeka Dóra
: Domiter Rebeka Dóra
Az Ecobit Rt. PR és marketing tevékenysége
: Sáska Dóra
: Sáska Dóra
Similar Items
-
A telefonos ügyfélszolgálati képviselők teljesítmélny alapú jövedelem rendszere a Magyar Telekom Ügyfélszolgálati igazgatóságán
: Wagner Tamás -
Ügyfélszolgálati munka a gyűjtő szállítmányozásban
: Kis Nikolett -
Az ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása és képzése
: Molnár Ottília -
Ügyfélszolgálati tevékenység, mint kiegészítő szolgáltatás a közúti gyűjtő szállítmányozásban -problémák és megoldások-
: Papp Vanda -
OTRS jegykezelő rendszer bevezetése ügyfélszolgálati folyamatokba
: Sallai Tamás