Influencer együttműködések a reklámpiacon
Saved in:
Main Author: | Véber Cintia |
---|---|
Other Authors: | Harsányi Dr. Dávid |
Kulcsszavak: | influencer kvalitatív módszerek marketing online marketing reklámügynökség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41523 |
Similar Items
Influenszer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia
: Véber Cintia
Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
Szolgáltatáskiszervezés bemutatása, egy konkrét reklámpiacon tevékenykedő vállalat példáján keresztül
: Varga Anett
: Varga Anett
Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban.
: Totth Gedeon
Published: (2006)
: Totth Gedeon
Published: (2006)
Stratégiai tervezés a közterületi reklámpiacon a Portland optimalizáló ügynökségen keresztül
: Szász Balázs
: Szász Balázs
Visegrádi Négyek konfliktusok és együttműködések?
: Oláh Fruzsina
: Oláh Fruzsina
Regionális együttműködések bemutatása, elemzése CEFTA, Visegrádi 4 (V4)
: Rózsa Márton Gergely
: Rózsa Márton Gergely
Ipari szimbiózis jellegű együttműködések tervezése, kialakítása
: Balogh Péter
: Balogh Péter
A freecard helyzetének bemutatása a hazai és holland reklámpiacon a Boomerang Medián keresztül
: Kósa Nóra
: Kósa Nóra
Influencer Marketing a Szállodaiparban
: Véber Bianka
: Véber Bianka
Influencer marketing a szállodaiparban
: Véber Bianka
: Véber Bianka
Nemzetközi együttműködések és jó gyakorlatok a vidékturizmusban
: Prelogh Bianka
: Prelogh Bianka
Gyógyszeripari együttműködések - a Pfizer-BioNTech kollaboráció
: Dukai Rebeka
: Dukai Rebeka
Interregionális ifjúsági együttműködések bemutatása a Trivium programon keresztül
: Cserey Dóra
: Cserey Dóra
A multinacionális vállalatok helyzete Magyarországon a stratégiai együttműködések tükrében
: Lunacsek Márton
Published: (2014)
: Lunacsek Márton
Published: (2014)
A szubregionális együttműködések jelene és jövője az EU-ban
: Deák Gergő
: Deák Gergő
A szervezői, szolgáltatói és megrendelői együttműködések az esküvők során
: Adorján László
: Adorján László
Magyar regionális politika és intézményrendszer a határmenti együttműködések menedzselésében
: Máté Anita
: Máté Anita
Kiskereskedelmi együttműködések - az Első Magyar Bútorüzlet Hálózat marketing tevékenysége
: Hudák Dóra
: Hudák Dóra
Határon túli együttműködések - Testvérvárosok, Kőbánya és Jaroslaw testvérvárosi kapcsolata
: Vámosi Domonkos
: Vámosi Domonkos
Egyetemi – vállalati együttműködések elemzése a BorsodChem Zrt. példáján keresztül
: Szabó Johanna
: Szabó Johanna
Kistérségi együttműködések az agráriumban és az élelmiszeriparban, helyi termékek piaci lehetőségei
: Bognár Bálint Sándor
: Bognár Bálint Sándor
Influencer marketing egy influencer szermszögéből
: Pálinkás Szilvia Klaudia
: Pálinkás Szilvia Klaudia
Influencer Marketing
: Tömösközi Adél Zsuzsanna
: Tömösközi Adél Zsuzsanna
Influencer Marketing
: Majkuth Bálint Rudolf
: Majkuth Bálint Rudolf
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén
: Szőke Boglárka
: Szőke Boglárka
Influencers a passing trend or the future of marketing? /
: Timár Sára
: Timár Sára
Sustainable influencer marketing
: Fehér Márton
Published: (2022)
: Fehér Márton
Published: (2022)
Influencer marketing a turizmusban
: Pop István Márk
: Pop István Márk
Az influencer marketing jövője
: Nyéki Judit
: Nyéki Judit
Influencer marketing az Instagramon
: Ropos Annamária
: Ropos Annamária
Influencer marketing, lovas influencerek
: Koncz Laura
: Koncz Laura
The Influence of Memes in Political Marketing
: Csontos Márton
: Csontos Márton
The role of celebrities in the world of influencers
: Szigeti Márk
: Szigeti Márk
Effectiveness of Influencer Marketing on Instagram Micro and Macro Influencers’ Effect on Brand loyalty and Purchase Intentions
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
Influencer Marketing A kiemelkedő női influencerek ismérvei és eredményességük Magyarországon
: Horváth Evelin Luca
: Horváth Evelin Luca
A határon átnyúló együttműködések és a turizmusfejlesztés szerepe Borsod-Abaúj-Zemplén megye és Kassa megye határán. Az eurégiók és a HU-SK program turisztikai jelentősége.
: Ludányi Adrienn
: Ludányi Adrienn
Influencer marketing a turizmusban Magyarországon
: Gaál-Tasnádi Eliza
: Gaál-Tasnádi Eliza
A közösségi média influencer marketing napjainkban különös tekintettel az autentikus influencer-termék kapcsolatra
: Putz Olivér
: Putz Olivér
Similar Items
-
Influenszer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia -
Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
: Tilesch Zsófia -
Szolgáltatáskiszervezés bemutatása, egy konkrét reklámpiacon tevékenykedő vállalat példáján keresztül
: Varga Anett -
Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban.
: Totth Gedeon
Published: (2006) -
Stratégiai tervezés a közterületi reklámpiacon a Portland optimalizáló ügynökségen keresztül
: Szász Balázs