A Czeizel Intézet marketingkommunikációs tevékenységei

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zsilik Zsófia
Other Authors: Heitlerné Lehoczky Mária
Kulcsszavak:adásvétel
civilizációs betegségek
életbiztosítás
életminőség
marketingkommunikáció
önéletrajz
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41529
Description
Abstract:Záródolgozatomban először is ismertetem a marketing alapfogalmait, majd kitérek egy adott cég marketingkommunikációs tevékenységére. Én a Czeizel Intézetet választottam, ahol már lassan két éve dolgozom, ezáltal közelebbről is megismerhettem a céget, illetve a marketing tevékenységeit egyaránt. Dolgozatomban kiemelt figyelmet szántam Czeizel Endre professzor úrra, aki nélkül az intézet soha nem jöhetett volna létre, mindemellett rengeteg minden köszönhetünk neki egész ország, illetve világ szerte.  Disszertációmban 5 személyt interjúvoltam meg, akik nap mint nap a marketingkommunikációval foglalkoznak a munkahelyükön. Próbáltam több különféle és eltérő alkalmazottat keresni, akik beszámolója alapján készítettem egy kutatást. Emellett igyekeztem az 5 alanyt úgy kiválasztani, hogy különböző korúak legyenek, ígyis bizonyítani és kutatni a változásokat, amit a marketingkommunikációban észrevehetünk. Manapság napról napra változik a marketing és annak az elemei a világunkban. Sokkal elterjedtebb már az online marketingkommunikáció, illetve a social média. A korral haladni kell, habár nem mindig egyszerű nyomon követni a változásokat. Dolgozatom legvégén több javaslatot is teszek a Czeizel Intézetnek, hogy mivel növelhetnék esetleg a népszerűségüket későbbiekben. Bízom benne, hogy a dolgozatom segíti majd az intézetet a fejlődésben.