A szortiment szerepe a Grand Tokaj marketingstratégiájában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fogarassy Fruzsina Kitti
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Kulcsszavak:borfogyasztói attitűd
bortermelés Magyarországon
marketingstratégia
szortiment
Tokaj
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41533

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41533
005 20221011095100.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fogarassy Fruzsina Kitti 
245 1 2 |a A szortiment szerepe a Grand Tokaj marketingstratégiájában  |c Fogarassy Fruzsina Kitti  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom elsődleges célja a szortiment jelentőségét bemutatni a Grand Tokaj Zrt. marketingstratégiájában volt. Szándékomban állt egyértelműen levezetni, hogy mennyire központi szerepet tölt be a vállalat termékskálája a marketingükben. A marketingmix 4 elemének segítségével elemeztem a vállalat borszortimentjét. Ezt megelőzően szükségesnek találtam, hogy röviden ismertessem a magyar borpiacot, majd egy kisebb áttekintést nyújtsak, ábrák segítségével a hazai borszőlő termőterületekről és bortermelésről. Ezentúl a Tokaji Borvidéket mutattam be és az ott termő szőlőfajtákról és elhelyezkedő borászatokról is szót ejtettem. Röviden ismertettem a borvidék témájához tartozó árujelzőket is, hiszen a termék szemszögéből szintén fontos tényező. Dolgozatom címében is szereplő Grand Tokaj Zrt. bemutatására is sor került, majd részletesen beszámoltam a vállalat borszortimentjéről. Mint már említettem a marketingesek közt híres 4P-vel elemeztem a szortimentet, amiben részleteztem a vállalat marketing eszközeit céljaik eléréséhez. 
695 |a borfogyasztói attitűd 
695 |a bortermelés Magyarországon 
695 |a marketingstratégia 
695 |a szortiment 
695 |a Tokaj 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41533/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozatom.pdf  |z Dokumentum-elérés