A Xiaomi magyarországi képviselete által felhasznált online és offline marketing eszközök.
Elmentve itt :
Szerző: | Deli Réka |
---|---|
További közreműködők: | Máté Dr. Zoltán |
Kulcsszavak: | mobiltelefonok offline marketing eszközök online marketing eszközök startup Xiaomi |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41534 |
Hasonló tételek
A magyarországi Toshiba képviselet vállalkozás- és vagyonértékekése
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
A Xiaomi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Wágner Barbara
: Wágner Barbara
A Design+ kiállítás esemény marketingje a felhasznált marketingkommunikációs eszközök tükrében
: Mocsári Máté Valentin
: Mocsári Máté Valentin
Vám és Vám Kft. közvetett vámjogi képviselete
: Takács Virág Vivien
: Takács Virág Vivien
Business model innovation and influence on consumer behavior based on the Xiaomi company
: Liu Sheqian
: Liu Sheqian
Rendezvényszervezés és online eszközök elterjedése és befolyása az offline kommunikációra
: Szigeti Tamara
: Szigeti Tamara
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
A befizetett közterhek és a felhasznált közjavak aránya
: Józsa Vivien
: Józsa Vivien
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta
: Papp Janka Gréta
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Interkulturális aspektusok a szervezeti kommunikációban - Az ENSZ és a Magyar Képviselet példája alapján
: Tótfalusi Fanni
: Tótfalusi Fanni
A bankszámlák, bankkártyák és offline, online számlanyitás egy Magyarországi Bank példáján keresztül
: Tóth Viktor
: Tóth Viktor
A Szőke és Társai Kft. online és offline marketing tevékenységeinek bemutatása
: Merza Viktória
: Merza Viktória
A mezőgazdaságban felhasznált gázolaj utáni jövedéki adó- visszatérítése és számviteli elszámolása
: Preku Éva
: Preku Éva
Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében
: Paku Dénes
: Paku Dénes
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
A Continental Automotive Hungary Kft.-nél felhasznált gyártási segédanyagok ellátási láncának hibái
: Hollósi Bálint Márk
: Hollósi Bálint Márk
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina
: Becze Fruzsina
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra
: Etentuk Anietie
: Etentuk Anietie
A Sanoma kiadó online és offline női kiadványai Vízió a magazinok jövőjéről
: Bobor Petra
: Bobor Petra
The impact of online and offline marketing communication tools in the context of media consumption changes due to Covid-19
: Nagy Rebeka
: Nagy Rebeka
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel
: Eisingerné Balassa Boglárka
Megjelent: (2019)
: Eisingerné Balassa Boglárka
Megjelent: (2019)
Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Györgyi Petra
: Györgyi Petra
Online vs Offline szakmai kiállítások a B2B marketingben
: Skotnyár Evelin
: Skotnyár Evelin
Az online marketing eszközei és lehetőségei orvostechnikai eszközök esetén
: Abonyi-Tóth Réka
: Abonyi-Tóth Réka
Marketing eszközök a gyakorlatban online és offline PR tevékenység a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karának működésében
: Danyi Lilla
: Danyi Lilla
Merre tovább a pandémiát követően? - Online és offline rendezvények összehasonlító elemzése
: Gyurina Dóra
: Gyurina Dóra
Hasonló tételek
-
A magyarországi Toshiba képviselet vállalkozás- és vagyonértékekése
: Tóth Viktória -
A Xiaomi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Wágner Barbara -
A Design+ kiállítás esemény marketingje a felhasznált marketingkommunikációs eszközök tükrében
: Mocsári Máté Valentin -
Vám és Vám Kft. közvetett vámjogi képviselete
: Takács Virág Vivien -
Business model innovation and influence on consumer behavior based on the Xiaomi company
: Liu Sheqian