A dohánytermékekre vonatkozó reklámtilalmak, különös tekintettel a hevítéses-dohánytermékekre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szép Szilvia
További közreműködők: Balatoni Roland
Szabóné Nagy Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:dohánytermék(ek)
füstmentes
internetes reklám(ok)
rejtett reklám
reklám
reklámtilalom
szponzorálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41538

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41538
005 20221011095106.0
008 221011suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szép Szilvia 
245 1 2 |a A dohánytermékekre vonatkozó reklámtilalmak, különös tekintettel a hevítéses-dohánytermékekre  |c Szép Szilvia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dohánytermékekre vonatkozó reklámtilalmak, különös tekintettel a hevítéses-dohánytermékekre Absztrakt Szakdolgozat címe: A dohánytermékekre vonatkozó reklámtilalmak, különös tekintettel a hevítéses-dohánytermékekre Szakdolgozat írója: Szép Szilvia Adatok: ·       Kommunikáció és Médiatudomány ·       Nappali képzés ·       NEPTUN kód: EFPM82 Szakdolgozat belső konzulense: Szabóné Nagy Judit Szakdolgozat külső konzulense: Balatoni Roland Szakdolgozat témája: Szakdolgozatom célja bemutatni a dohánytermékeket, azoknak tilalmát, és azon belül is inkább a hevítéses-dohánytermékekre koncentrálódok. Első dolgom bemutatni, hogy mi a reklám és mi is pontosan a reklámtilalom és ezt hogy lehet megvalósítani és miért is jött létre. Miután a dohánytermékeket bemutattam, kiemelve az új generációs termékeknek a megjelenését is, utána a reklám és PR szekcióban megjeleníthető tartalmakra térek ki és hogy mi is pontosan a tiltás célja és annak értelme. Felmérésem bemutatása közben többször is kiemeltem, hogy a legfontosabb kérdésem, hogy a reklámtilalmak valóban olyan hasznosak-e, mint amilyennek mondják őket annak céljából, hogy a dohányzók számának csökkentsék, és ezáltal megakadályozzák a korai elhalálozás és különböző betegségek kialakulását. A dohányzó kitöltők alapján felmértem, hogy ki milyen dohányterméket szív, ezzel is megállapítva, hogy inkább a hagyományos dohánytermékek azok, amik még mindig piacvezetőek, vagy a bizonyos körülményeknek köszönhetően már átvették-e a helyüket a hevítéses-dohánytermékek, de akár beszélhetünk az új generációs termékekről is egyaránt. További kérdésem volt még, hogy a teszt kitöltői hol találkoznak a leginkább reklámokkal, és ezen a reklámhordozó egységen találkoztak-e már dohányterméket megjelenítő reklámmal. A felmérés elősegítette a hipotézistáblázat kitöltését, de kiemelendő, hogy az adataimat a Központi Statisztikai Hivatal adataival összevetve töltöttem ki. 
695 |a dohánytermék(ek) 
695 |a füstmentes 
695 |a internetes reklám(ok) 
695 |a rejtett reklám 
695 |a reklám 
695 |a reklámtilalom 
695 |a szponzorálás 
700 1 |a Balatoni Roland  |e ths 
700 1 |a Szabóné Nagy Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41538/1/Sz%C3%A9p%20Szilvia%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés