Online kommunikáció megváltozása a koronavírus hatására a MISZ 98 Kft. vonatkozásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bársony Dominika
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Kulcsszavak:autóalkatrész
kis- és középvállalkozás - KKV
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketingkommunikáció
online kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41543
Leíró adatok
Kivonat:Kutatásom fő célja kideríteni, hogy a koronavírus járvány hatására az elmúlt 2 évben mennyire és miként változott meg egy kisvállalkozás online kommunikációja, milyen újításokra, marketing eszközökre volt szükség ahhoz, hogy továbbra is maximálisan elérjék és megnyerjék vásárlóikat. Mindezt igyekszem gyakorlati helyem, a MISZ 98 Kft. példáján keresztül szemléltetni és részletesen bemutatni. Célom továbbá, hogy kiderítsem, hogyan változott a fogyasztók magatartás a kialakult új helyzetben, mennyire gyorsan tudtak alkalmazkodni az online terek adta új lehetőségekhez és mekkora szerepet játszott vásárlási döntéshozataluk során a cégek megújult online kommunikációs stratégiája.