Az online marketing bemutatása a Steamhouse Cafe példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bak Andrea
További közreműködők: Máté Dr. Zoltán
Varga István László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
élelmiszer-marketing
közösségi média
szolgáltatás
weboldal
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41545

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41545
005 20221011095116.0
008 221011suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bak Andrea 
245 1 3 |a Az online marketing bemutatása a Steamhouse Cafe példáján keresztül  |c Bak Andrea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Jelen szakdolgozat a digitális marketing szerepét vizsgálja szolgáltatások, egészen pontosan a kávézók életében. A digitalizáció az elmúlt években nagy szerepet kapott, nem csak a magánszemélyek de a vállalkozások életében is. A dolgozatomban arra voltam kíváncsi, hogy egy kávézó hogyan jeleníti meg magát online felületeken, megvizsgáltam a címben említett kávézó weboldalát és közösségi média felületeit. Kutatásomban a kávézási és az online média fogyasztási szokásokat vizsgáltam meg, melyek hozzájárultak javaslataim megfogalmazásához. 
695 |a digitális marketing 
695 |a élelmiszer-marketing 
695 |a közösségi média 
695 |a szolgáltatás 
695 |a weboldal 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
700 1 |a Varga István László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41545/1/Szakdolgozat_Bak%20Andrea.pdf  |z Dokumentum-elérés