A MOL Limo marketingmenedzsment tevékenységének bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fehérvári Anna
További közreműködők: Pólya Dr. Éva
Kulcsszavak:4p
árverseny
Car sharing
marketingcsatorna
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41547

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41547
005 20221011095119.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fehérvári Anna 
245 1 2 |a A MOL Limo marketingmenedzsment tevékenységének bemutatása  |c Fehérvári Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A közösségi gazdaság a technológia fejlődése és a fogyasztói szokások változásának köszönhetően egyre gyorsabban terjed. Ugyanis az emberek többsége ráeszmélt, hogy a birtoklás sokszor felesleges és másfajta módon is hozzájuthatnak bizonyos eszközökhöz. A megosztáson alapuló szolgáltatások megjelenése által elfogadottabbá vált, hogy a birtoklás helyett a bérlés is megfelelő opció lehet az adott cél eléréséhez. Mint ahogy más szektorokban, a mobilitási iparágban is egyre több szolgáltató próbál az effajta igényeknek eleget tenni. Záródolgozatomban a mobilitási eszközök egyik komponensével, a MOL Limo közösségi autómegosztó szolgáltatással és annak marketingmenedzsment tevékenységével foglalkozom, melyben részletesen kitérek a marketing eszközrendszerére és a versenytársak elemzésére. 
695 |a 4p 
695 |a árverseny 
695 |a Car sharing 
695 |a marketingcsatorna 
695 |a versenytársak elemzése 
700 1 |a Pólya Dr. Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41547/1/Feh%C3%A9rv%C3%A1ri%20Anna_Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés