Fitnesz iparág változásai a Covid 19 hatására Mezei Eszter Fitness bemutatásán keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dóri-Nagy Dorottya
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Kulcsszavak:elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
fitnesz
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketing
Mezei Eszter
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41550

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41550
005 20221011095122.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dóri-Nagy Dorottya 
245 1 0 |a Fitnesz iparág változásai a Covid 19 hatására Mezei Eszter Fitness bemutatásán keresztül  |c Dóri-Nagy Dorottya  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A fitnesz iparág változásairól írtam, melyek a Covid19 világjárvány hatására történtek. A fitnesz piac átalakult, az emberek átálltak az online térbe, ezáltal megváltozott a szolgáltatások köre, a fitnesz cégek értékesítési lehetőségei és marketing stratégiája. Ezen változásokat mutatom be Mezei Eszter fitnesz edző vállakozásán keresztül, aki gyorsan és rugalmasan kezelte a kialakult helyzetet, és állt át az online térbe. A pandémia miatt új szolgáltatásokat kellett beveztenie, és a személyes értékesítés helyett az online értékesítésre kellett áttérnie, melynek rengeteg marketing költsége is volt. 
695 |a elektronikus kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a fitnesz 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a marketing 
695 |a Mezei Eszter 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41550/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_D%C3%B3ri-Nagy%20Dorottya.pdf  |z Dokumentum-elérés