Chinggis Khan márka bevezetése Magyarországra
Saved in:
Main Author: | Otgonbaatar Sarangerel |
---|---|
Other Authors: |
Andrási Dr. Gábor
Vörös Attila |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | árubeszerzés beszerzési tevékenység gazdasági együttműködés márkakiterjesztés nemzetközi ügyletek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41583 |
Similar Items
A CeraVe márka Magyarországra történő bevezetése - A Mass medical honosítása
: Szabó Elizabeth Blanka
: Szabó Elizabeth Blanka
A CeraVe márka Magyarországra történő bevezetése – A mass medical honosítása
: Szabó Elizabeth Blanka
: Szabó Elizabeth Blanka
A francia beutazó turizmus Magyarországra
: Tar Bernadett
: Tar Bernadett
Nemzetközi sportrendezvények Magyarországra gyakorolt hatásai
: Hermann Dániel
: Hermann Dániel
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
Kínai működőtőke-befektetések, különös tekintettel Magyarországra
: István Zoltán
: István Zoltán
A Landliebe márka bevezetése a magyar piacra
: Pap Brigitta
: Pap Brigitta
A Kiehl's márka bevezetése a magyar piacra
: Hanol Ádám
: Hanol Ádám
Az Asahi márka bevezetése a magyar piacra
: Lázár András Barna
: Lázár András Barna
Egy kategóriateremtő étrendkiegészítő márka bevezetése a gyógyszeriparban
: Szubi Balázs Zoltán
: Szubi Balázs Zoltán
Az elektromos autók jelentősége es hatása Magyarországra
: Téli Gergő Zsolt
: Téli Gergő Zsolt
A MRS HERSKIN designer táska márka külpiaci bevezetése
: Koffler Júlia
: Koffler Júlia
Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra
: Széchenyi Martin Endre
: Széchenyi Martin Endre
Egyéni cseh vendégek beutaztatása Magyarországra és annak marketingje
: Pénzes Melinda
: Pénzes Melinda
A Brexit és annak Magyarországra gyakorolt várható hatásai
: Schulek-Tóth Zsófia Mária
: Schulek-Tóth Zsófia Mária
Az Organic Shop natúrkozmetikai márka bevezetése a magyarországi piacra
: Katus György
: Katus György
A Novii Wireless Patch System Magyarországra való bevezetésének marketingstratégiája
: Szemeti Dóra
: Szemeti Dóra
A sportturizmus múltja, jelene és jövője, különös tekintettel Magyarországra
: Hámori Ákos
: Hámori Ákos
Protokoll különböző kultúrákban, különös tekintettel Magyarországra, Spanyolországra és Kínára
: Ráday Vera
: Ráday Vera
A 2003-tól tartó kőolajválság hatásai, különös tekintettel Magyarországra
: Fakhouri Youssef
: Fakhouri Youssef
Olasz diákcsoportok beutaztatása Magyarországra az Aktív Tours szemszögén keresztül
: Radics Boglárka
: Radics Boglárka
A nemzetszocializmus kialakulása és térnyerése Németországban, valamint hatásai Magyarországra
: Dajka Levente
: Dajka Levente
Az Európai Unió költségvetése, támogatási rendszere és hatása Magyarországra
: Nagy Andor Jáno
: Nagy Andor Jáno
Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Bürge Péter
: Bürge Péter
A DIGA, mint a Panasonic márka egyik új termékcsoportjának bevezetése
: Polyik Pál
: Polyik Pál
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
Az Institut Esthederm luxuskozmetikai márka bevezetése a Covid-19 alatt
: Boda Kincső
: Boda Kincső
A multinacionális vállalatok szerepe a modern gazdaságban - tevékenység-kihelyezés Magyarországra
: Bertalan Kristóf Ferenc
: Bertalan Kristóf Ferenc
A BREXIT MAGYARORSZÁGRA GYAKOROLT HATÁSAI, A KEMÉNY BREXIT SZCENÁRIÓ ESETÉN
: Dóbiás Gergely
: Dóbiás Gergely
Az Európai Unió pénzügyi rendszere különös tekintettel Magyarországra gyakorolt hatása
: Csaba Enikő
: Csaba Enikő
Európa Unió oktatáspolitikája és Magyarországra gyakorolt hatása, középpontban a felsőoktatás
: Tarcsafalvy Andrea
: Tarcsafalvy Andrea
A 2017. évi vizes világbajnokság hatása Magyarországra és a sportturizmusára
: Radnai Zsanett
: Radnai Zsanett
Az FDI beáramlása Magyarországra és az azt befolyásoló kormányzati intézkedések
: Szabó Zsuzsanna
: Szabó Zsuzsanna
A kínai tőkeexport fejlődése, különös tekintettel Fekete-Afrikára és Magyarországra
: Blázsovics Alexandra
: Blázsovics Alexandra
A Magyarországra jellemző mikrovállalatok eredményének alakulása, vizsgálata a tulajdonosok szemszögéből
: Szakály Gábor
: Szakály Gábor
A megújuló energiák hasznosítása az Európai Unióra és Magyarországra vonatkozóan
: Kiss Dániel
: Kiss Dániel
A francia tőke térnyerése a Visegrádi Négyek gazdaságában, különös tekintettel Magyarországra
: Divinyi Zoltán
: Divinyi Zoltán
A nemzetközi pénzügyi válság hatása Kelet-Közép Európára, különös tekintettel Magyarországra
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
Egy cider márka bevezetése és gyors elterjesztése a tipping point elmélet alapján
: Király Kolos
Published: (2012)
: Király Kolos
Published: (2012)
A Marlú márka magyarországi bevezetése a piaci és a franchise elvárások függvényében
: Erdődi Zsolt
: Erdődi Zsolt
Similar Items
-
A CeraVe márka Magyarországra történő bevezetése - A Mass medical honosítása
: Szabó Elizabeth Blanka -
A CeraVe márka Magyarországra történő bevezetése – A mass medical honosítása
: Szabó Elizabeth Blanka -
A francia beutazó turizmus Magyarországra
: Tar Bernadett -
Nemzetközi sportrendezvények Magyarországra gyakorolt hatásai
: Hermann Dániel -
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz