A Profession.hu CSR tevékenységeinek marketingkommunikációs lehetőségei
Saved in:
Main Author: | Ruszkai Nóra |
---|---|
Other Authors: |
Oravecz Titanilla Éva
Varga Bercel Márk |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | corporate social responsibility CSR marketingkommunikáció munkaerőpiac társadalmi felelősségvállalás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41619 |
Similar Items
The Recruitment of Generation Y and Z through the Lenses of Profession.hu
: Mányi Petra
: Mányi Petra
Employer Branding kialakulása, fejlődése és folyamata a Profession.hu-nál
: Benyeda Helga
: Benyeda Helga
A home office bevezetésének munkaszervezési kihívásainak vizsgálata a Profession.hu Kft gyakorlatában
: Czeglédy Eszter
: Czeglédy Eszter
Gere Tamás & Zsolt Pincészetének marketingkommunikációs lehetőségei
: Ruszkai Nóra
: Ruszkai Nóra
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
A Pilis Coop kereskedelmi egységek marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Vadászi Kitti
: Vadászi Kitti
Magyarországi vállalatok CSR tevékenységeinek vizsgálata, kiemelve a business és nonbusiness szektor közötti együttműködéseket
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A sportolók szabadidős tevékenységeinek vizsgálata
: Pavlovics Zsófia
: Pavlovics Zsófia
Marketingkommunikációs eszközök használata a Kemma.hu online hírportálon 2019-2020
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
A Cargill Magyarország Zrt. tevékenységeinek vizsgálata
: Kovács Lili
: Kovács Lili
A BKM környezetvédelmi tevékenységeinek PR stratégiája
: Kertész Dávid
: Kertész Dávid
Magyarországi mobiltelefon-szolgáltatók reklám tevékenységeinek összehasonlítása
: Prutti Claudia Maria
: Prutti Claudia Maria
Dejmark Kft. áruforgalmi tevékenységeinek elemző bemutatása
: Tóth Gabriella
: Tóth Gabriella
Zalaegerszeg városmarketing és vendéglátásmarketing tevékenységeinek vizsgálata
: Boronyák Dóra Emília
: Boronyák Dóra Emília
A könyvtárak marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése a Zalaegerszegi Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár példáján keresztül.
: Horváth Lili
: Horváth Lili
A Vincotech Kft. beszerzési tevékenységeinek elemző bemutatása
: Schweininger Ádám
: Schweininger Ádám
A Magyar Éremkibocsátó Kft. marketing tevékenységeinek elemzése
: Bártfai Veronika
: Bártfai Veronika
A Tatár Pékség Kft. kereskedelmi tevékenységeinek elemzése
: Balogh Olivér Attila
: Balogh Olivér Attila
Egy uszoda tevékenységeinek/szolgáltatásainak marketing tervének kialakítása
: Reé Evelin Éva
: Reé Evelin Éva
A Zala-Feed Kft. és logisztikai tevékenységeinek bemutatása
: Boronyák Flóra
: Boronyák Flóra
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Invia.hu Az online utazási platform működésének elemzése
: Szücs Petra
: Szücs Petra
Az Éléskamra Étterem marketing tevékenységeinek vizsgálata a marketingmix elemeivel
: Tóth Lilla
: Tóth Lilla
A Startapro.hu marketingstratégiájának elemzése
: Kóbor Petra
: Kóbor Petra
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
Libri.hu fejlődésének, jövőjének bemutatása
: Gál Cintia
: Gál Cintia
Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája
: Mészáros Klaudia
: Mészáros Klaudia
A Central Home online kommunikációs tevékenységeinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Tordai Eleonóra
: Tordai Eleonóra
A Robert Bosch Kft. beruházásainak és a TMC tevékenységeinek bemutatása
: Király Zsófia
: Király Zsófia
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter
: Pichner Eszter
Az Audi Hungaria Motor Kft. környezetvédelmi és társadalmi tevékenységeinek vizsgálata
: Fejes Márk
: Fejes Márk
A zöld szállodák helyzete Magyarországon és CSR tevékenységük lehetőségei
: Kun Tamás Ernő
: Kun Tamás Ernő
E-Bizsu.hu Fogyasztói magatartás az elektronikus kereskedelemben a bizsu ékszerek piacára fókuszálva, valamint egy webáruház kialakításának feltételei és lehetőségei
: Steinhacker Anikó
: Steinhacker Anikó
A www.sportmindig.hu weboldal marketingterve
: Hénap Zsolt András
: Hénap Zsolt András
A HU-GO elektronikus útdíjrendszer vizsgálata
: Major Attila
: Major Attila
A Szerelvenyaruhaz.hu Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Nagyné Kovács Adrienn
: Nagyné Kovács Adrienn
Similar Items
-
The Recruitment of Generation Y and Z through the Lenses of Profession.hu
: Mányi Petra -
Employer Branding kialakulása, fejlődése és folyamata a Profession.hu-nál
: Benyeda Helga -
A home office bevezetésének munkaszervezési kihívásainak vizsgálata a Profession.hu Kft gyakorlatában
: Czeglédy Eszter -
Gere Tamás & Zsolt Pincészetének marketingkommunikációs lehetőségei
: Ruszkai Nóra -
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde