Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Greksa Dorina
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Kulcsszavak:21. század
hirdetések
közösségi média
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41623

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41623
005 20221011095302.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Greksa Dorina 
245 1 0 |a Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain  |c Greksa Dorina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatommal szeretném bemutatni az online marketing világát, a mostanában népszerű internetes platformok szerepét a marketingben, amelyeket sokan csak kikapcsolódásként használunk ugyan, de ezek mellett rengeteg marketingcélú üzenet közvetítőhelyeként szolgálhat. Az internet tele van reklámokkal, egyre nagyobb a kínálat, emellett nehezebb úgy kitűnni a tömegből, hogy felkeltsük a potenciális érdeklődők figyelmét. Nap, mint nap több ezer reklámmal találkozhatunk, és egyre több reklám ezek közül az online térben szerepel. Ha a közösségi médiában szeretnénk hirdetni, számos lehetőségünk van rá. Ezeket a hirdetésfajtákat szeretném bemutatni, hatásosságukat elemezni. 
695 |a 21. század 
695 |a hirdetések 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41623/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés