Employer branding alkalmazása a startup vállalkozások különböző fázisaiban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Erdődi Anett
További közreműködők: Csonka Dr. László
Szabóné Nagy Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:employer branding
HR
Munkáltatói márka
startup
vállalkozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41629
Leíró adatok
Kivonat:Az employer branding, azaz munkáltatói márkaépítés évről-évre egyre fontosabbá válik és nagyobb szerepe lesz a vállalkozások életében, de a kialakítása és a folyamatos szinten tartása nem jelent olyan egyszerű folyamatot, ahogy azt sokan gondolhatják. A munkáltatói márkaépítés a startup vállalkozásoknak jóval nehezebb kihívást jelenthet, mivel legtöbbször nincs mögötte egy jól felépített hírnév, nem tudják a leendő munkavállalók mit várhatnak, sokkal nehezebb dolguk van egy nagy múltú céggel szemben. A kérdőíves kutatásomból kiderült, hogy bár érzékelhető bizonyos mértékű fluktuáció a startup vállalkozásoknál is, de ez mégsem olyan nagymértékű. Mindez valószínűleg annak köszönhető, hogy a többség tudatosan építi a munkáltatói márkát, mindemellett aktívan használja azokat az employer branding eszközöket, melyek segítségével egyszerűbb az új munkavállaló megtalálása és a munkavállalói élmény javítása is. Amennyiben a munkavállalói élmény fejlődik, azzal a munkavállalók teljesítménye is javul, így idővel a vállalkozás is növekedést érhet el.