A Philip Morris temrékek kommunikációjának fogyasztókra gyakorolt hatása
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Renáta |
---|---|
További közreműködők: |
Oravecz Titanilla Éva
Szabó Edit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | dohánytermék(ek) fogyasztói szokások hatásvizsgálat Iqos kognitív disszonancia kommunikáció Philip Morris |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41642 |
Hasonló tételek
A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Bán Georgina
: Bán Georgina
A dohány ipar fejlődése napjanikig, a Philip Morris, mint piacvezető dohánygyártó cég termékeinek megközelítése marketing és jogi szemszögből, a nemzeti dohánytrafikok megjelenése és a feketekereskedelem ok-okozati összefüggése
: Vinhoffer Judit
: Vinhoffer Judit
Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása
: Buzsáki Richárd
: Buzsáki Richárd
A vitaminok marketingkommunikációja és a reklámok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
A digitális marketing fogyasztókra gyakorolt hatása a gyorséttermek esetében
: Pákai Barbara Zsófia
: Pákai Barbara Zsófia
A kereskedelmi média által sugárzott nőkép fogyasztókra gyakorolt hatása
: Tollár Edina
: Tollár Edina
A Philips imázsa és arculata
: Hortobágyi Gyöngyi
: Hortobágyi Gyöngyi
Az Influencer Marketing És Annak Hazai Fogyasztókra Gyakorolt Hatása
: Lernyei Lőrinc
: Lernyei Lőrinc
A vállalatok online eszközhasználatának fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Nagy Ivett
: Nagy Ivett
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka
: Maruzs Hanna Bianka
A pénzügyi szektort érintő digitalizációs trendek és azok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Lovácsi Viktória
: Lovácsi Viktória
Az országeredet-hatás aspektusai és fogyasztókra gyakorolt hatása magyar ruházati márkák esetében
: Fekete Krisztina Réka
: Fekete Krisztina Réka
IKEA hatása a fogyasztókra
: Csajbók Orsolya
: Csajbók Orsolya
A gyógyszerreklámok hatása a fogyasztókra
: Dorgai Gréta
Megjelent: (2013)
: Dorgai Gréta
Megjelent: (2013)
A polckép hatása a fogyasztókra
: Montvai Máté
: Montvai Máté
Improving engagement through internal communication factors of Philips Lighting University
: Török Gergely Bálint
: Török Gergely Bálint
Customer satisfaction with the B2B Philips Lighting electronic catalogue
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Fenntarthatóság a magyarországi MOL üzemanyagtöltő állomásain és a fogyasztókra gyakorolt hatásuk.
: Éliás Eliza
: Éliás Eliza
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter
: Gombos Réka Eszter
Gyógyszermarketing hatása a magyar fogyasztókra
: Kováts Patrícia
: Kováts Patrícia
Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata
: Dobossy Edvin
: Dobossy Edvin
Developing an online platform to increase trust for Philips PerfectCare Azur in Central-Eastern Europe - Qualitative research conducted with Philips managers and customers from Central-Eastern Europe
: Béres Réka
: Béres Réka
Fenntartható divat megjelenése a fast fashion-ben és ennek fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Sándor Dóra Andrea
: Sándor Dóra Andrea
A logók komplexitásának hatása a fogyasztókra
: Kutai Adél
: Kutai Adél
Készletkezelési módszertanok összevetése, használata a gyakorlatban a Philips Magyarország Kft-nél
: Vajda Teréz
: Vajda Teréz
Közép-kelet európai direkt kiszállítások logisztikai rendszere a Philips székesfehérvári elosztóközpontjában
: Csernák Veronika
: Csernák Veronika
Coca-Cola Magyarország fenntarthatósági intézkedéseinek a fogyasztókra gyakorolt hatásainak vizsgálata, a fiatalok körében
: Szedlák Péter
: Szedlák Péter
Vállalati társadalmi felelősségvállalás fogyasztókra gyakorolt hatása Magyarországon - Fókuszálva a The Body Shop, Lush, Yves Rocher és Manna cégekre
: Nanys Jaqueline
: Nanys Jaqueline
Termékvisszahívások kommunikációjának jellemzői
: Bencsics Zsuzsanna
: Bencsics Zsuzsanna
How can Philips improve on the managers´ adoption regarding its main HR system Workday?
: Péter-Piroska Áron
: Péter-Piroska Áron
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
A pozicionálás folyamata, annak hatása a fogyasztókra
: Nagy Dominik Ármin
: Nagy Dominik Ármin
Hazai fesztivál-nagyhatalmak hatása a magyar fogyasztókra
: Hatvani Brigitta
: Hatvani Brigitta
Az influencer marketing hatása a magyar fogyasztókra
: Hidi Laura
: Hidi Laura
A vevői kiszolgálási színvonal vizsgálata a Philips Personal Health európai ellátási láncában
: Katona Réka
: Katona Réka
A divatmarketing hatása a fogyasztókra Esettanulmány az Esprit és Nanushka divatcégek alapján
: Birta Barbara
: Birta Barbara
A közösségi média magyar fogyasztókra gyakorolt hatása és az utazási irodák jelentősége a magyar fogyasztó külföldi utazási szokásaiban
: Glück Anna Katalin
: Glück Anna Katalin
How to improve Employee Referral Program for Business Group Emerging Businesses within Royal Philips
: Szabari Ákos
: Szabari Ákos
A Garamvári Szőlőbirtok digitális marketing kommunikációjának elemzése
: Kiss Bálint
: Kiss Bálint
A társadalmi célú reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Pados Marietta
: Pados Marietta
Hasonló tételek
-
A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Bán Georgina -
A dohány ipar fejlődése napjanikig, a Philip Morris, mint piacvezető dohánygyártó cég termékeinek megközelítése marketing és jogi szemszögből, a nemzeti dohánytrafikok megjelenése és a feketekereskedelem ok-okozati összefüggése
: Vinhoffer Judit -
Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása
: Buzsáki Richárd -
A vitaminok marketingkommunikációja és a reklámok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Szabó Lilla -
A digitális marketing fogyasztókra gyakorolt hatása a gyorséttermek esetében
: Pákai Barbara Zsófia