A Mörk zenekar marketingkommunikációs tevékenységei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kuklis Kristóf
További közreműködők: Dénes Pécsi-Szabó
Szabóné Nagy Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
marketingeszközök
szolgáltatásmenedzsment
szubkultúra
zene
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41647
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom témájának kiválasztásakor az volt az elsődleges szempontom, hogy közel álljon az érdeklődésemhez. Számomra a zene nagyon fontos, és különböző zenekarokat, előadókat figyelek nap, mint nap. Így számomra nem is volt kérdés, hogy egy olyan zenekart fogok megvizsgálni, akinek nem sikerült akkora népszerűségre szert tennie, mint egy mainstream előadó, pedig már több éve jelen van a szórakoztatóiparban, és elszeretném érni, hogy ismertebb legyen a köztudatban.  Ez a zenekar pedig a Mörk.