A Mörk zenekar marketingkommunikációs tevékenységei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kuklis Kristóf
További közreműködők: Dénes Pécsi-Szabó
Szabóné Nagy Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
marketingeszközök
szolgáltatásmenedzsment
szubkultúra
zene
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41647

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41647
005 20221011095351.0
008 221011suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kuklis Kristóf 
245 1 2 |a A Mörk zenekar marketingkommunikációs tevékenységei  |c Kuklis Kristóf  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom témájának kiválasztásakor az volt az elsődleges szempontom, hogy közel álljon az érdeklődésemhez. Számomra a zene nagyon fontos, és különböző zenekarokat, előadókat figyelek nap, mint nap. Így számomra nem is volt kérdés, hogy egy olyan zenekart fogok megvizsgálni, akinek nem sikerült akkora népszerűségre szert tennie, mint egy mainstream előadó, pedig már több éve jelen van a szórakoztatóiparban, és elszeretném érni, hogy ismertebb legyen a köztudatban.  Ez a zenekar pedig a Mörk. 
695 |a 7P modell 
695 |a marketingeszközök 
695 |a szolgáltatásmenedzsment 
695 |a szubkultúra 
695 |a zene 
700 1 |a Dénes Pécsi-Szabó  |e ths 
700 1 |a Szabóné Nagy Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41647/1/SZAKDOLGOZAT_Kuklis_Krist%C3%B3f.pdf  |z Dokumentum-elérés