Belső marketingkommunikációs tevékenység a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Heitler Luca Éva
További közreműködők: Pólya Dr. Éva
Kulcsszavak:belső kommunikáció fejlesztése
belső PR
marketingkommunikáció
nonbusiness marketing
vállalati kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41660

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41660
005 20221011095421.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Heitler Luca Éva 
245 1 0 |a Belső marketingkommunikációs tevékenység a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.-nél  |c Heitler Luca Éva  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A NISZ Zrt. sajátos nonbusiness területre tartozik, az ún. költségvetési közszolgáltató szektorba, ezért a marketingkommunikációs tevékenysége sem írható le a klasszikus versenypiaci szereplőkre vonatkozó modellekkel. Záródolgozatomban nagy hangsúlyt fektetek a kommunikációs folyamatok és csatornák részletezésére, mert egy nonbusiness cég életében nem a hagyományos marketing módszereket alkalmazzák. A cég által biztosított szolgáltatások a közjót szolgálják és az állam megrendelésére jönnek létre, így nincs igazából versenytársuk, monopolhelyzetben vannak. Elemzéseim során belső és külső kommunikációs eszközöket is bemutatok, valamint kitérek rendezvényszervezés és CSR tevékenységekre is. 
695 |a belső kommunikáció fejlesztése 
695 |a belső PR 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a nonbusiness marketing 
695 |a vállalati kommunikáció 
700 1 |a Pólya Dr. Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41660/1/Heitler_Luca_FOSZK_z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés