A magyar divatipar, mint kommunikációs eszköz

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Koszecz Janka
Other Authors: Heitlerné Lehoczky Mária
Marosán Bence Péter
Format: Thesis
Kulcsszavak:divat
fogyasztás
gazdaságpszichológia
kommunikáció
médiatudomány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41662
Description
Abstract:Szakdolgozatom során szerettem volna bemutatni a magyar divat alakulását egészen a kezdetektől napjainkig, valamint bemutatni azt, hogy egy-egy márka milyen szinten képes befolyásolni az emberek döntési képességét, ítélőképességét. Érdekelt, hogy az emberek mik alapján hoznak meg döntéseket azzal kapcsolatban, hogy mit vásárolnak, milyen ruhát vesznek fel, mi alakítja stílusukat. A munkámnak köszönhetően lehetőségem nyílt arra, hogy stylistokkal készítsek interjút, amelyekből megtudhatom, hogy miként állnak a magyar emberek a magyar divatmárkákhoz, és ők hogyan látják a magyar divatipar jelenlegi alakulását az európai viszonylatokban.