A magyar divatipar, mint kommunikációs eszköz

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Koszecz Janka
További közreműködők: Heitlerné Lehoczky Mária
Marosán Bence Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:divat
fogyasztás
gazdaságpszichológia
kommunikáció
médiatudomány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41662

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41662
005 20221011095425.0
008 221011suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Koszecz Janka 
245 1 2 |a A magyar divatipar, mint kommunikációs eszköz  |c Koszecz Janka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom során szerettem volna bemutatni a magyar divat alakulását egészen a kezdetektől napjainkig, valamint bemutatni azt, hogy egy-egy márka milyen szinten képes befolyásolni az emberek döntési képességét, ítélőképességét. Érdekelt, hogy az emberek mik alapján hoznak meg döntéseket azzal kapcsolatban, hogy mit vásárolnak, milyen ruhát vesznek fel, mi alakítja stílusukat. A munkámnak köszönhetően lehetőségem nyílt arra, hogy stylistokkal készítsek interjút, amelyekből megtudhatom, hogy miként állnak a magyar emberek a magyar divatmárkákhoz, és ők hogyan látják a magyar divatipar jelenlegi alakulását az európai viszonylatokban. 
695 |a divat 
695 |a fogyasztás 
695 |a gazdaságpszichológia 
695 |a kommunikáció 
695 |a médiatudomány 
700 1 |a Heitlerné Lehoczky Mária  |e ths 
700 1 |a Marosán Bence Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41662/1/Szakdolgozat%20Koszecz%20Janka.pdf  |z Dokumentum-elérés